Tredjeögat?
Idag hjälpte min hälsomentor som jag kallar h*n för att kontakta mitt undermedvetna och be om viss vägledning för att reda ut varför jag har ett negativt tankemönster som jag inte mår bra av, skuldbelägger mig själv mm.
Iallafall efter hon frågat mig några frågor och jag började släppa mitt medvetna tänkande började jag se former och kunna visalisera fram en konkret färg för förtsa gången i mitt liv, nämligen lila.
Trodde aldrig jag skulle få uppleva något liknande och när jag öppnade mina ögon igen pirrade det jätte mycket mellan ögonbrynen.
Då jag är och alltid varit väldigt nyfiken på det övernaturliga har jag sedan innan läst mycket om de olika chakran och det tredjeögat men accepterat att jag inte är "motaglig" för det andliga, kan jag ha fel?
Kan också vara att du gjort på fel sätt. Där av blir du inte mer medveten. Förklaringen är oftast väldigt lätt.
Om du vill kan jag skicka PM till dig se vad du tycker. Om just detta ämne.
#2 Ja gör det!
Hej p_hansson !😃
Jag skulle vara tacksam om jag kan få en pm av dig angående 3:e ögat.☺️
tack på förhand.
Kram/Naznaz
p_hansson: du kan skicka pm till mig med om du har bra tips hur man aktiverar 3rd eye =)
Jag håller med Rosalee…alla är mottagliga, men mer eller mindre. Vill man så kan man träna upp sin förmåga😉
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Rosalee