Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 4575 ggr
lekaleva
0

Späckhuggare

Späckhuggare har varit ett återkommande objekt i mina drömmar ganska länge nu. Ibland sker det flera gånger i veckan, ibland bara någon gång i månaden. Men helt plötsligt så är den där drömmen där, att jag är vid ett vattenbryn och så fylls vattnet av dessa majestätiska djur. Eller så är jag själv och simmar och inser att jag är omringad av späckhuggare runt omkring mig.

Vet någon vad detta kan betyda? Späckhuggare är ju ett djur som många finner skrämmande, men själv så har jag dem som mitt absoluta favoritddjur. När de dyker upp i drömmen är känslan alltid positiv, vilket inte överensstämmer med vad jag sett att många andra sagt - nämligen att späckhuggare i drömmar skulle vara något slags Tecken på oro eller ångest inför något.

Snälla, hjälp. Jag har aldrig haft återkommande inslag i mina drömmar på detta sätt, det börjar bli lite otäckt.

Amandla
1

Om späckhuggare är positiva för dig så tolka drömmarna positivt! 🙂 Gå på din känsla. Symbollexikon i all ära, de kan hjälpa till att sätta en på rätta spåret så att säga, men det är alltid ens egen känsla för vad som stämmer som ska avgöra drömmens betydelse. 

Vatten brukar ofta stå för känslor/ens känsloliv, och om då späckhuggarna är positiva så skulle jag vilja tolka ihop det till att de känslor du har är bra för dig. 

Vad tror du själv?

[dandamimm]
1

Alla tolkningar av saker vi drömmer om är bara just det, tolkningar. Ingen är den samma som någon annan och eftersom det är din dröm och ingen annans så skulle jag alla gånger gå på din inställning till djuret och på din känsla av drömmen.

Jag brukar aldrig göra tolkningar om jag inte har face to face tid och kan prata igenom ordentligt men mitt råd är att du släpper oron och ser på vad det kan betyda om du väljer en mer positiv inriktning.

Har för mig att Solögas böcker prata om att Späckhuggaren ska betyda vänner och det är ju inte negativt.

Hoppas det löser sig.

Kram Linda

[Sol69]
0

Du kan ju alltid söka på späckhuggare och se om de kan ge dig en ledtråd

Kram sol