Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 553 ggr
molly57
0

Dröm

Hej!!

Hade i natt,en dröm som fastnat i huvudet.Kanske någon är duktig på tyda drömmar.På någotvis känns det som drömmen,vill säga/förmedla mig något.

Drömmen: Jag sitter i ett rum,det är flera människor där (män). Jag sitter i knä på en av männen.det känns som han är min pappa.Det finns ytterligare tre män där.Min pappa,börja anklaga männen,att förgripe sig på mig.Jag vill skydda min pappa (vet att han kommer råka illa ut,om han säger något) Sedan får jag till mig tre silver skedar,jag får dom i min hand,får också ordet tre samtidigt jag får skedarna.Männen i drömmen var också tre (utöver min far och jag)Har från och till tänkt på drömmen.Hoppas någon kan hjälpa mig att tyda drömmen.Jag är både barn och vuxen kvinna i en och samma person…….

Kram//molly

P.s Har aldrig haft någon kontakt med min far (vet ej heller hur man såg ut) Han har gått över,för snart 10 år sedan.

CarolineO
0

Eftersom siffran tre var med så mpnga gånger kommer jag att tänka på treenigheten och skulle frågat om han har gått över. Sen läste jag att det hade han ju… Men då kanske det betyder att han har det bra ?              Bara en liten fundering från mig.