Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1167 ggr
[akumas7]
0

Seanser

Hej Hej

Jag har haft en känsla ett tag att andarna på andrasidan väntar och vill tala om någonting viktigt för mig. Men varje gång jag upsökt ett medium så säger dom att jag inte är redo, eller så ger de yterst lite infomramtion. Vad är det andarna väntar på? Vad ska jag vara redo för? Det känns som att det är onödigt att uppsöka ett medium när jag ändå inte får all information? Eller?

Hällsningar Elin

Illusion
0

Jag förstår att du är nyfiken, men den som väntar på nått gott väntar alltid för länge. Och är det nått jag har lärt mig på denna sidan så är det att vänta och ha tålamod. Saker kommer till dig sinom tid. Ha inte för bråttom. Jag väntar med på budskap och jag har fått många och vissa fattar jag, andra fattar jag inte.

☮ and ❤ among each other ✿

Fjäril
2

Hej, Kanske är de så att "de" vill att du ska (lära dig att) söka kontakt själv? "Felet" ligger kanske i att du besöker andra (medium) för ofta?

Sajtvärd på Övernaturligt

virpa
0

Dom vil å du skall börja öppna dig för å hjälpa…du kanske behöver lära dig grundarna…stänga,öppna,rena dig osv..symbolspråket ,färger osv..samt lära dig vad jusst din gåva är..det är för å skydda dig mot övaransträngning på fel sätt…å kunna separera och skilja på vad som er vad…be dom guida dig till rätt lärare..annars kan du ta kontakt med mig gratis…

//redigerade bort ett telefonnummer, jag tycker inte att det är lämpligt att lägga ut det så öppet. Vill någon ha kontakt så skicka istället pm till virpa.//amandla

[akumas7]
0

1 # spännande vet jag inte, börjar bli lite läs nu då detpågot snart i 3års tid. Sedan först gången jag uppsökte ett medium. Jag känner att jag bara vill ha svaren, för det känns i min själ som att detär yterst viktigt och bråtom. Fast bråtom kanske är enbart min känsla och inte sanningen. Det känns mycket viktigt..

2 # jo då de vill nog att jag ska lära mig deta själv, men det är svårt att lära sig saker när man inte har några pengar. Jag skulle ju kunnalära mig själv via böker, men det känns inte som om detär det bästa sättet att lära sig saker på…

3 # Det du säger kan mycket väl stäma om detär det du får till dig. Jag kanske hör av mig till dig i mårgon eller senare i kväll via sms så vet du kanske att det är jag sedan :) Men bara om du själv vill det.

Min Gåva
0

Oftast är det här med "redo" att man inte har sina så att säga steg i liven avklarade.

Som jobb, hem, barn mm

Det finns oftast så mycket annat i ens liv som tar uppmärksamheten och fokus från oss att vi helt enkelt inte är redo ännu för att klara en större uppgift.

Som jag tex. Först nu när jag blev 40, mina barn klarar sig så gott som själva och jag tillochmed kan sitta framför teven en hel kväll utan att höra "mamma" stup i kvarten då satte min mediala gåva fart, den har legat i så att säga ide sen jag var tonåring.

Försök att se tiden ann och bara flyt med så ordnar sig nog allt för dig ska du se.

Kram
Christel

[akumas7]
0

okej 5 # tack för tipset, då förstår jag bättr :) Ingen brådska alltså :D
Det kanske är det som är problemet ;) Jag har för bråtom :)

Min Gåva
0

Det har vi alla. Vill veta NU och NU DIREKT! 🙂

[akumas7]
0

hahaha ja värkligen 😃