Föremål som försvinner!
När jag började min utb,i kristallhealing ( gick för ett engelskt healer och medium Collin Kingsholt) Så var jag med om något mkt märkligt!!
Jag var i Eskilstuna,där utb var under en helg.Jag och min kurskamrat delade ett rum.På kvällen skulle vi gå ut och äta.Innan vi skulle gå tänkte jag ta på mig lite parfym,till min förvåning hittade jag inte min flaska.Både jag och min väninna letade efter den,men den var och förblev borta.På söndagen när vi skulle resa hem,vände vi upp och ner på hela rummet. Tittade under sängen.m.m. Men ingen flaska..ja..rev uta allt man kan tänka sig. Efter ett par veckor skulle,jag åter resa bort och öppnar upp min resväska,vad ligger där överst om inte min parfym flaskan
Hur kunde både jag och min väninna missat den.Och i väskan hade både jag och min vän,tittat i flera gånger (rivet ut allt i den )utan sett flaskan!!
Har någon av er varit med att saker försvinner,för att sedan komma tillbaks??
Kram//molly
Efter ett par månader senare,upplevde jag likande händelse.Jag stor städade i min son's rum.Lampskärmen till hans lampa,var borta.Sökte över allt ingen lampskärm.Stänger dörren efter jag städat.Senare på kvällen ska jag hämta något i hans rum.Och döm av min förvåning,när jag hittar skärmen på golvet.Hur kunde jag missat den
när jag både dammsuget och torkat golvet innan.Jag var ensam hemma,så ingen har kunnat gått in i rummet….

Att saker försvinner och återkommer snart till den plats man nyss har tittat på, ja det förekommer dagligen hos mig. Ibland blir man så irriterad när man har bråttom. Som idag, jag har 2 nycklar till huset som alltid hänger på en krok. Vi har bråttom för Marie står vid vägen och väntar på oss, ska bara hämta en nyckel och låsa dörren. Men ingen av nycklarna finns på kroken! Jag frågar då rakt ut var nyckeln är och börjar leta på andra platser, kollar på kroken igen men ingen nyckel. Går ut med sakerna jag ska ha med mig och går in igen, då hänger båda nycklarna på kroken! Dessa bus är roliga men ibland blir man frustrerad när dem busar så med oss =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack för ditt svar.Måste får berätta,om en likande händelse.Fast jag undrar om inte andevärlden i detta fall varnade,med en försvunnen nykeln.
Min väninna förlorade sin dotter i en bilolycka,för ett år sedan.Kvällen före hade dottern varit hemma,för ett kortare besök hos min väninna. Innan dottern ska åka hem försvinner henne's bilnykeln.Dom söker över allt men den förblir borta.Så dottern är tvungen att ringa till en vän,att hämta hennes extra nykeln till bilen.Dagen (samma dag som olyckan inträffar,startar inte henns bil,så hon måste få hjälp att starta den) Någon dag efter olyckan går min väninna ner i förrådet och där ligger nykeln mitt på golvet.Trots att dom sökt där,efter som hon hade(dottern) varit ner i förrådet.Jag har undrat om inte andevärlden var där och vanade henne.För dels försvann henne's bilnykeln och så fick hon problem med bilen innan hon skulle åka.
Kram//molly
Det verkar som om någon gärna vill busa med dig. Är det någon som följer med dig månne? Det händer både i hemmet och på andra ställen. Nästa gång det händer så säg ifrån att denne någon ska sluta med dessa dumheter.
Min kusin och hennes man hade en sådan "busare" i sin lägenhet. Det var nästan dagligen. Han höll på att driva dem till vansinne. Exempelvis, mannen höll på att lägga golv i hallen och har då några verktyg tillhands hela tiden. Men se dessa kunde försvinna i fem minuter för att ligga på plats igen. Likaså i köket när kvinnan stod och fixade med maten. Plötsligt var sleven borta som hon skulle röra om med osv. Vi kom på att det kunde vara en liten pojke som hade "stannat kvar" i lägenheten och när vi konstaterat detta försvann händelserna.
Nu ska jag försöka fundera på vem som slängde ut min köksklocka från väggen i morse. Den trillade inte ner utan for ut och ner på golvet.
Kram/Onatima
Jag har varit med om detta vid många tillfällen också. Man håller på att bli knaaaas! Men jag tror at någonstans är det nåt som säger vänta! kanske man hade råkat ut för en olycka eller når annat. Bilen har knorrat vid nåt tillfälle och man varit tvungen att stanna. Jag har gjort en snabbkoll av det jag kan och startat och det har inte varit några bekymmer alls. Sedan har man kommit fram till en nyligen inträffad olycka. Vid dessa tillfällen är det nog våra vänner som har ett finger med i spelet.
Kram M.