Positiva band?
Hej!
Under meditation använder jag mig ibland av en sorts rening där jag "klipper mina negativa band på ett kärleksfullt sätt" till olika personer och situationer. Dock fick jag till mig att jag skulle kolla upp positiva band också. Jag ska ju göra en ny arbetsuppgift där jag kommer träffa många nya människor och är lite nervös inför det. Kan man göra något åt det och se positiva band eller vad kan man göra? Jag vill ju inte göra något oetiskt och klampa in på andra människors privatliv! Hjälper det bara att fylla rummet vi ska vara i med ljus t ex?
Om du gör det av kärlek och ljus så borde de vara okej. och du rotar ju inte i deras liv du kollar ju bara om ni har ett positivt band och ev vad de består av. 🙂 och denne person borde blockera dig om denne inte vill du ska känna något.. 🤔
Jag har en vän som är medial som brukar se andras hem. men mitt hem har hon inte fått se.. mitt hem är min borg.. Vet inte varför men hon kan inte se det 😉
Okej, det var bra tips! Problemet är ju att jag inte har träffat dessa människor förut och jag vill skapa en positiv atmosfär i rummet. Det känns lite tryggare för mig så att vår kommunikation och förtroende för varandra ökar. Och jag vill ju göra detta med kärlek! 🙂
Vi har alla olika gränser för vad privat är.. du får gå på känslan och lista ut vad den du har med dig har för gräns. tror du känner det ganska snabbt 🤔
Tack, jag hoppas det!🙂
Kan säga att bara du kommer dit med glatt humör så gör det så mycket. Man behöver inte vara särskilt medial för att förstå att glädje ger glädje :) Och med ett glatt humör och lite ödmjukhet så blir första intrycket bra. Och då får du ju reda på alla saker ni har gemensamt.
Så jag skulle säga när du väl är där, försök ta bort nervositeten utanför rummet och gå in fylld med glädje och ljus, så kommer de andra att känna av det. Utan att det blir skada på privatlivet.
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Tack för tipset! Ska fylla mig med glädje och ljus innan och med glimten i ögat!😉😃
Precis! glimten i ögat skadar aldrig ;P
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Du kan skicka ljus till situationen och platsen ☀️
Tack amandla, det ska jag också göra! ☀️🙂