Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 990 ggr
[snöflingor]1
2

Vad kan detta betyda?

Jag är RÄDD för allt vad det övernaturliga är ,men ser enbart på 'Det okända' då Terry Evans är med 🙂annars är jag rädd och säkert inte det minsta mottaglig.
**
Har haft två upplevelser i mitt liv som jag funderat lite på .**.

Den första är hemma hos mina föräldrar i vårat hus, när jag är ensam hemma hos dom kan jag gång på gång tycka att någon kommer och går på trappen in till huset och att någon står i hallen på nedervåningen …det är tvåvåningshus och jag brukar ropa ner i trappen ' hallå'… för jag tror att någon står där, men det gör det ju aldrig. 🤫

För några år sen då jag fortfarande bodde hemma så hade mina föräldrar sovrummet på nedervåningen , jag var inne hos pappa på morgonen och vi pratade lite då jag tycker jag hör hur någon går på övervåningen , jag säger det till honom ' ja, jag tyckte det också' säger han då och han är verkligen sådan som INTE tror på övernaturligt alls. Då jag varit ensam hos hemma dom och sett på tv i vardagsrummet nere kan jag höra att någon går där uppe,eller andra ljud, då vågar jag inte gå upp alls.
Jag vet att det bott två tanter i huset innan mina föräldrar, dock snälla vad jag vet.

Den andra upplevelsen är då jag hade praktik på en lågstadieskola...

Jag såg till barnen i gympasalen och i salen finns en dörr upp från omklädningsrummen, helt plöstligt börjar handtaget på dörren att slå massor och någon gråter förtvivlat i panik, jag tänker att stackars barn som varit inlåst i omklädningsrummet och är så ledsen…så jag hämtar en annan personal och säger att vi måste öppna omklädningsrummet för ett barn är kvar där inne och gråter…hon följer med och barnen följde också med mig och tittade  för jag hade ju oroat alla att någon var kvar där. Då vi öppnar är rummet mörkt och tyst och inget verkar ha hänt alls, jag kände mig så dum som uppfattat det som någon var där inne och hämtat hjälp och allting…förstår inte vad det kan ha varit.

Många år efter tog jag upp det med min samtalsterapeut och hon trodde upplevelsen berodde på det jag varit med om som liten och att det annars kan bli så då jag är stressad och det hela faktiskt berodde på hur jag mådde just då och att det kan bli såna upplevelser,men jag vet inte.

Efter det här har jag inte upplevt mera än just det hemma hos mina föräldrar med olika ljud att någon kommer in i hallen eller går på övervåningen.

Amandla
2

*puffar upp*