Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
LĂ€st 1557 ggr
[Sol69]
3

Saknar

En chatt som man kan prata direkt med varandra ibland och utbyta tankar đŸ€”Varför finns de ingen chatt hĂ€r??

Amandla
1

För att det sĂ„ ofta Ă€r folk online att sajten i praktiken funkar som en chatt Ă€ndĂ„? đŸ˜‡Fast sĂ„klart det Ă€r lite tjatigt om man vill prata med en sĂ€rskild person utan att andra ser, pm:andet tar lĂ€ngre tid Ă€n en riktig chatt.

saur
0

Vill ocksÄ ha en chatt! Jag har ofta flyktiga tankar och funderingar som kÀnns lite för smÄ att starta en hel ny trÄd om.

Amandla
2

#2 Babbla pĂ„ i den hĂ€r trĂ„den dĂ„! đŸ˜Ž

Illusion
0

Jag vill med ha en chatt! Det Àr mycket bÀttre Àn att skriva hÀr för dÄ kan man fÄ svar direkt vilket Àr bra speciellt om man mÄr skit dÄligt. Nej jag tycker vi röstar för en chatt nu!!

☟ and ❀ among each other ✿

Krissegy
0

VIll oxÄ ha chatt :D

Kram

What we think, We become

FjÀril
2

Ja precis, anvĂ€nd den hĂ€r eller vilka trĂ„dar ni vill som en "chatt" đŸ™‚Vanlig chatt som inte, online mĂ„ste man vara, för att svara, Ă€ndĂ„ đŸŒș

SajtvĂ€rd pĂ„ Övernaturligt

Magi-cat
1

ska vi döpa om den hĂ€r till chat-trĂ„d?😎

"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
💓 SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Illusion
0

Men det Àr inte samma sak :(

☟ and ❀ among each other ✿

Amandla
1

Nej, sĂ„klart det inte ÄR en chatt men det Ă€r det vi kan bidra med hĂ€r pĂ„ ÖN. Sök inne pĂ„ Support.ifokus efter trĂ„dar om Ă€mnet för frĂ„gan har varit uppe tidigare. Eller sĂ„ startar du en ny trĂ„d dĂ€r och berĂ€ttar hur du tĂ€nker. Ni andra som ocksĂ„ vill ha en chatt kan fylla pĂ„ i den trĂ„den đŸ˜Ž

Tidigare tror jag nĂ„gra medlemmar fixade en egen chatt utanför ifokus-nĂ€tverket, man fick anmĂ€la sitt intresse och blev inbjuden dit. Om jag nu minns rĂ€tt vill sĂ€ga đŸ˜‰

saur
0

Okej men ska det hÀr vara en chatt trÄd eller? Vi fÄr vÀll göra det bÀsta av situationen, om ingen vill starta en chatt utanför hemsidan dÄ. (det ska inte vara sÄ svÄrt, finns tjÀnster och sÄ men jag Àr inte sÄ bra pÄ sÄnt dÀr)

[MikeW]
1

Jag kan starta en chatt utanför ÖN. Jag har gjort det förr, tar 1 minut och sen Ă€r den öppen för alla. Man mĂ„ste bara regristrera sig som tar 1 minut sen kan man börja skriva.

Ska jag göra det? Kan sedan skicka lÀnk hÀr om ni vill jag ska göra det.

Amandla
0

Det lÄter som en bra plan, Mike! Tips: om du vill ha koll pÄ vilka som fÄr tilltrÀde till chatten kan ju de intresserade pm:a dig för att fÄ adressen, dÄ vÀljer du sjÀlv vilka du vill ha in. Du kan sÀtta upp kriterier om du vill, som att man ska vara medlem hÀr, seriös osv.

[MikeW]
0

Ok, klart :) 

Alla som vill ha lÀnken, skicka ett pm till mig! :)
Och du ska vara medlem hÀr pÄ ön först :)

Alla Medarbetare och sajtvĂ€rden pĂ„ ÖN fĂ„r moderator pĂ„ chatten ocksĂ„. 

NÀr ni reggar er dÀr anvÀnd helst samma anvÀndarnamn som ni gör pÄ iFokus sÄ man vet vilka ni Àr :)

Jag heter IndigoTeenWolf för det Àr ett gammalt konto som jag anvÀnder :)

Ses dÀr! :D

Amandla
0

Lycka till, hoppas det blir en bra chatt! đŸ™‚