Andar guider ????
Jag känner mig tvungen att fråga.. Jag vet att mina guider försöker förmedla budskap och att andar tittar till mig och framförallt busar med mig och det är så frustrerande att jag inte kan förstå vad dom vill eller vilka dom är! Jag blir galen av att grubbla hela tiden på detta! Jag skulle vilja ha svar för jag tänker så mkt på detta att det blir rörigt i mitt huvud och jag blandar ihop allt. Jag kan knappt meditera heller för jag blir så super stressad då. Finns det nån vänlig själ här inne som kanske kan hjälpa mig på traven? Dom kanske inte alls vill nått heller? Men då behöver jag med veta detta… Så jag kan sluta tänka på detta. Är så nyfiken på vilka jag har runt mig just nu. För några veckor sen fick jag en psykos tror jag för mitt i natten så tappade jag helt bort mig själv, jag såg min döda katt och styvmor och en man och en kvinna när jag tittade i fönstret men inte när jag tittade omkring mig, jag kände att dom kramade mig och stirrade på mig, det var chokande för sen när jag vaknade upp (jag sov inte! men jag hade inte sovit på 3 nätter då heller så det kan ju vara psykos? men det kändes äkta!) ur psykosen så hade jag suttit still hela natten och stirrat på väggen typ i 3 timmar och jag kände inte ens igen mig när jag "vaknade" mitt hem kändes främmande och mina vänner med som jag bor med, men sen kom allt tillbaka till mig under dagen, alltså jag visste ju att jag bodde här och att dom var mina vänner men det kändes som att det var första gången jag var hos dom. jag försöker sova på nätterna nu sen dess, det var en sjukt konstig upplevelse och jag fattar inget alls. hoppas jag har skrivit så ni förstår nu, för jag kan ha lite problem med det. Hjälp? Mvh illusion
☮ and ❤ among each other ✿
Vet du, om du säger själv att du tror att du hade en psykos så måste jag råda dig att ta kontakt med psykiatrin.
Jag har varit i kontakt med psyket många gånger men dom hjälper mig aldrig. Plus att dom säger att det inte är en psykos om man själv säger att man tror att man har det. Jag har självklart inte psykos men det blir lätt så att man kan få det av både droger och sömnlöshet men jag vet att det alltid går över. Jag lider inte av det jag tycker det är kul att se saker men det gör att jag aldrig kan lita på om det är jag själv eller om det är andar vilket stör mig…
Och så ni vet så har jag aldrig varit inlagd med psykos utan jag har varit på psyket endast för att jag har mått riktigt dåligt.
Jag tror att du behöver hitta lugnet i dig igen och känna dig trygg i dig själv innan du fortsätter med andevärlden. Som jag tidigare nämnt öppnade jag upp mig omedvetet vid fel tillfälle när jag var yngre och det blev kaos. Jag var helt enkelt inte mogen då. Det kommer igen när du är redo, om du vill.
Det här med psykoser så tror jag att man både kan se riktiga andar och även fantasier när man hamnar i en sådan. När du skriver att du inte sovit på flera nätter så kan hjärnan få för sig saker och du dagdrömmer kan man säga.
Så försök att landa på jorden igen och hitta dig själv så löser det sig automatiskt efter ett tag. Försök att stänga dig flera gånger varje dag och gör "jordliga" saker ofta som inte handlar om andevärlden. Jag förstår att du kanske är nyfiken och har många frågor men så fort du är inne här så öppnar man gärna upp sig automatiskt. Så därför är det bra om du stänger dig när du varit här inne. Jag måste också stänga mig ofta!
Hoppas du känner dig bättre snart! 🙂
Jag tror mina guider har stängt av mig automatiskt, för sen jag lät milky hjälpa mig att få bort en sur ande från mitt hem så har jag det blivit för lugnt, jag känner ingenting alls nästan och har inte gjort det på flera dagar, men jag tror du har rätt jag behöver nog en paus. Och när jag insåg det så började jag känna av andarnas närhet iaf pytte lite. Jag tror inte ens jag ska be min guide att öppna upp mig igen.. Jag behöver smälta allt jag har känt. Men det skulle ju ändå vara kul att få svar :p men ja jag har med märkt att man öppnar sig när man är här inne, förstår inte varför dock. Men det är mycket jag inte vet svaren på, det kanske bara är att acceptera. Så kanske svaren kommer tillslut.
Kloka ord! 😃
Men vet du vad? En cool sak.. Ett Tecken jag fick men ignorerade, min guide eller nån försökte be mig att inte logga in här genom att det gick inte att skriva in lösenord och användarnamn! Jag bad den att sluta krångla med mig och låta mig logga in så POFF då gick det att logga in direkt! I två dar var det så och bara när jag skulle skriva lösen o användarnamn Gud vad dum jag var som inte tog det som ett Tecken.. För då fick jag mitt straff hehe. Och nu i samma stund som jag skriver detta förstår jag det med för första gången och jag känner en närvaro brevid mig! Jippie jag har förstått ett Tecken! Nu ska jag sluta pressa mig själv och bara försöka flyta med strömmen. Iaf ett tag :p
Häftigt! Du ser vad de kan hitta på och till slut fattar man! Plötsligt händer det… 😉😃
Ja det är super häftigt. Och jag glömde helt bort att tacka dig för ditt svar så tack! Jag blir alldeles rörd av er vänlighet här inne.tack tack tack stort tack till dig och alla andra härinne!
Nu hjälper mig se ett ljus i mörkret!