Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1507 ggr
Smeagol
0

Medial??

Min mamma är väll medial eller vad man ska kalla henne?? Hon har sett mycket märkliga saker och kännt på sig när folk ska dö m.m. Hon har upplevt mycket i livet. Men när hennes far dog så kännde hon att hon ej har kontakt med honom?? Hur kan de vara så. En kompis till henne som tog livet av sig känner hon att hon har med sig, och hon brukar ofta tala med honom. Men varför kan hon ej känna att hennes far är med henne?? Någon som vet hur det kan vara så??

zeretki
0

Jag tror det kan vara så. Hennes far kanske inte VILL ha kontakt med henne just nu? HOn kanske inte är redo, trots att hon vill? Det kan finnas många svar.

Smeagol
0

#1 ja det är ju det som år frågan. Men vet att hon själv säger att hon känner att han inte finns med henne och kanske är det så att hon inte vill att han ska vara död?? Det kanske är hon som är hela spärren och inte han.

[Hellas]
0

Hej igen!

Man får kontakt när man är redo för det!
Ibland kan det även vara att man inte riktigt läser av de signaler som andarna sänder till oss även om man som din mamma är lite medial.
Jag själv får inte direktkontakt med min mormor och morfar trots att jag skulle bli överväldad av lycka men det är nog så att jag inte är redo och kanske inte heller kommer att bli redo i detta liv. Det kan även vara så att man som anhörig försöker för mycket.

/Hellas