Behöver styrka i dag!!
Osäker på var jag ska lägga detta men tar det här.
Ska upp i rätten i dag och sitta öga mot öga med mitt x. Ska inte gå in på detaljer men sitta där med han som gjort livet till en mardröm för oss i många år är inget jag vill. Men jag MÅSTE!! Gör jag det inte så känns det som ett nederlag. Han har styrt över mig tillräckligt länge…känns som livet står still just nu. Sitter här och skriver med hjärtklappning och försöker verkligen peppa mig själv men känns som att jag inte får luft ordentligt. 
Vill inte detta, vill bara ha slut på eländet!!

Tänk på att det är bra att det blir gjort så att det är över sen. Skickar positiva energier till dig idag!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack Elisabeth. Ska försöka att ta mig igenom det på bästa vis. Känns som att allt rivs upp igen bara…
Tänker på dig och skickar positiva energier! Kom igen! Du får bara inte visa honom vad du känner!! Låt honom inte komma åt dig och bryta ner dig! Tänk på allt ont han gjort och elda upp dig lite, så ska du se att det går bra. Då blir man sporrad att inte brytas ner och kanske blir det han som bryts ner istället. Du kan ju skriva ner lite stödord om du inte gjort det redan och ta det lugnt. Om du hinner kunde du ju försöka meditera lite innan… Lycka till!
Du kommer klara det jättebra! Genom detta ger du dina sår en chans att läka. Tänker på dig och även jag ska skicka positiv energi till dig.
Tack Caroline, jag ska försöka göra det. Detta är en så hal och manipulativ person så det är nog inte alla som ser det föränn det är för sent. Hoppas bara att de ser det också. Jag ser ju honom på ett annat sätt för jag har ju levt med honom och det har inte de. Tänker att det är bara att ta det lugnt och låta han spela sitt spel och hoppas att han faller på eget grepp.
Tack än en gång.
Känn att du har styrkan och dom positiva energier inom dig, Du kommer att klara detta. Sänder oxå positiva energier till dig/kram
Du klarar det! Det som har hänt, har hänt och du kan bara gå framåt och vidare nu. Det är du som går segrande ur detta och är den starkare av er två! Lycka till!
Tack Anitha.
Härliga och ödmjuka alla är här inne.
Vill passa på att tacka Elisabeth för ett fantastiskt forum. Lyfter på hatten och bugar för dej.

Tänker på dig.
Jag ska tänka på dig idag, och skicka dig styrka! Använd den till att ta ett djupt andetag när det känns som att du inte får luft! Ta med dig något att hålla i handen, en liten sten eller något , tänk dig att stenen är stark och innehåller massa positiv energi och när det känns jobbigt inne i rättssalen så trycker du hårt på stenen, det hjälper dig att fokusera. Ett tips bara…
Kram och lycka till
Vet vad du går igenom, har själv varit där.. all styrka till dig..Tro på dig själv, allt kommer att lösa sig på något sätt…jätte många kramar till dig..
Eva

Bara att komma så här långt Mimmi,som till en rättegång,visar redan nu på din styrka.Förvalta den inre styrkan du har,tänker på dej!!Kram Ewa

Jag har gått igenom det du ska göra nu, så jag tror jag vet hur du har det.
Jag brukar ta några djupa andetag och be om styrka och hjälp "uppifrån" och konstigt nog brukar jag få det då.
Sänder en massa styrka och energi till dig för det kommer du att behöva.
Allt kommer att bli bra till slut även om du inte ser någon ände på det nu.
Kram
Tack Alba.
Ni är så snälla alla här men just nu känns det som att man håller på att gå i bitar.
Försökte be om hjälp uppifrån nyss men kunde nog inte focusera såg bara ett orangefärgat ljus som vandrade fram och åter.
Måtte denna dag sluta bra för mig…..

De kommer att vara med dej,Mimmi!!I ljus,Ewa

Tänker på dig,ta ett djupt andetag och se en bild på dig att du fixar detta och att allt går till din fördel.tänker på dig,kram
Tänk på mej nu för nu åker jag snart
! Fy vad nervös jag är…om jag kan bestämma så kommer jag inte att gå med på att sätta mej i en sån här situation igen. Villllll inteeeee men måste
. Kramar till er alla.
Usch, ja. Jag vet hur det känns när man verkligen inte vill! Paniken infinner sig tillsammans med ångesten och man undrar varför man inte satt stopp för saker o ting tidigare!!!
Men koppla bort det! Strunta i det en stund. Ta ett par djupa andetag och rensa huvudet.
Hoppas det blir för dig som det brukar bli för mig i sådana situationer… Jag brukar känna det som om det egentligen inte är jag. Jag vet ju att jag är där, men det känns som att jag är en annan person, nästan som om jag står utanför kroppen och tittar på mig själv och ger mig styrka….
Det låter helflummigt ser jag nu när jag förstöker skriva det, men det är så det känns och det är så skönt för då blir inte allt negativt så påträngande…. Hoppas för din skull att det blir så… Annars kan du ju försöka visualisera det, så kanske det hjälper lite….? Stort lycka till!

Skickar dig gärna positaiva tankar och ljus. Lycka till idag, du klarar mer än du tror.
Kram MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör