Konstig dröm
Jag var praktikan på ett nytt ställe och de va en man som ägde stället, och han var snäll till den början och hjälpte mig med alla mina frågor om gud, och änglar. Sen gav han mig uppgiften att gå till ett kök och typ göra vissa saker som att läsa boken samtal med gud. Efter att jag läst skulle jag gå tillbaka till honom och dela med mig om alla nytt jag läst.
Men då förändrades han och typ höll fast mig och band fast mig i en säng. Sedan sa han att han typ skulle våldta mig. Då i tankarna ropade jag på gud. Då vaknade jag.
Vad betyder drömmen?
What we think, We become
@,,,,
Om du inte står med en ande i kontakt så
hänvisar drömmen att du ska inte vara våldsam mot dig själv
var snäll och försiktig med dig!
Tvinga dig inte så mycket!
Typ… i behov av villkorslös egenkärlek!
Häls/Joggan
okej, jag har kontakt med andar
Kram
What we think, We become
@….
Så borde du fundera om han kanske drar energi från dig
och säger ifrån honom!
Att har kontakt med de döda alltför länge är inte bra alls!
Dom kanske tar din prana/Chi…..
okej, tack :)
What we think, We become
Troligen att boken är falsk, skriven av ännu en falsk profet som binder dig.. Gör dig försvarslös
Ah, okej
What we think, We become
Hej!
Jag skulle behöva hjälp med en dröm jag hade om min pappa. Min pappa är avliden sedan 25 år sedan. Jag drömde att han var vid livet och jag hela tiden ville söka hans uppmärksamhet men hade inte ens tittade på mig. Det kändes fruktansvärt. Jag pratade med honom men han svarade inte, jag gick omkring honom men han tittade inte på mig, han verkade besviken, tyckte jag. Jag hade skuldkänslor i drömmen. Han frågade min bror om en te-kanna och jag var avundsjuk att han pratade med honom men inte med mig. Stämningen i drömmen var mörk och tryckande. Det var alltså en mardröm. När jag vaknade på morgonen den 4-Mars, kom jag på att det är min pappas födelsedag.
Jag ska till kyrkogården dag och sätta krans och blommor på hans grav. Jag har inte varit och besökt hans grav på länge pga. sjukdom.
Kan någon berätta vad drömmas kan tolkas som?
Min älskade pappa, var en stor poet och en fantastisk mjuk och varm en stor konstnär och mycket andlig, jag saknar honom.