Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterbarnungdomar
Läst 1176 ggr
[jofse^^]
0

Konstigt

Jag är en 14 årig tjej som då förlorade min morfar i cancer för två år sedan. Och när jag övernattar hos min mormor så när hon Inte är i närheten av mig så när jag gör något då när jag inte ser upp så känns det som att det kan vara en skugga eller en energi i luften det är inte så här hemma eller någon annanstans. Jag tycker inte detta är konstigt utan helt okej och det känns skönt men jag går aldrig in på hans rum längre pga jag inte vågar. Kan det vara bara en känsla eller Wut.

[jofse^^]
0

Jag behöver hjälp0.o

Fjäril
0

Hej,

Beklagar din morfar!

Finns det någon vuxen (i din närhet) som du kan tala med och berätta vad du känner och upplever? 

Det kan säkert vara din morfar som säger "hej".

Sajtvärd på Övernaturligt

[jofse^^]
0

När jag tar det med min mormor å säger hon att jag är dum i huvudet

daga
0

# 3 jofse

Du är absolut inte dum i huvudet. Din mormor har bara svårt att förstå vad du ser och känner om hon inte själv är öppen för andevärlden. Var glad och tacksam över att du kan känna av din morfar som kommer för att du ska veta att han finns där för dig. Ljus och kärlek till dig.

[jofse^^]
0

Tack

[jofse^^]
0

Mitt armband är helt putsväck och mitt morgonrocks band var ihopknutet med två av mina linnen och jag har inte gjort något av dessa saker och just för en stund sen så försvann en plopp till mina hörlurar när jag var i badrummen och då åkte den av där inne och jag kollade men den fanns inte där vad händer?jag blir tokig.

Min Gåva
0

Förmodligen din morfar som är där och tittar till dig. Synd att du blir rädd av att gå in i honoms rum då han inte vill dig något illa.

Har du försökt att få kontakt med honom?

jagblirgalen
0

Din morfar vill synas för dig han vill att du ka veta att han finns. blir det för m ycket så ska du bara säga till honom att sluta.

Blodfot
0

Han vill visa sig för dig. Jag beklagar din morfar, verkligen!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!