Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 13004 ggr
Hjälpmignu
24

Medium i borås?

Hej, jag ville veta om det finns någon medium i borås… jag har sett saker ganska länge nu och om det finns ett medium då vill gjärna både min mamma & jag kontakta henne/han

(jag är 14)

[mia-38]
0
[Vivvis]
0

Om du vill besöka ett medium vad än orsaken är kan kanske Hasse Nyander vara något i dina trakter.Han verkar inte vara så överlägsen,skickade en hälsning till honom en gång och han svara på en gång prescid som han gjorde till alla andra okända som skrev.

[Vivvis]
0

#1 Hur fungerar mediumlistan egentligen?En del har diplom,en del har cert.Vad är det som avgör att dom hamnade på listan?

[mia-38]
1

Det var förra sajtvärden Elisabeth som satte ihop listan. Så jag vete egentligen inte vad det var som avgjorde att de hamnade på den.

lennartD
6

Hejsan!

Hoppas du har fått kontakt med något medium från Borås. Annars får du gärna kontakta mig. Jga är certierat medium och bor i Borås. min hemsida är www.eagleeyetarot.com

signemo
0

En kvinna som heter Erika Andreasson finns i Sjömarken

www.ljusstralen.se/index.htm

HAr gjort två tfn sittningar med henne.

Lycka till

Var rädda om varandra

jagblirgalen
0

Hej! jag är en tjej på 14 år som bor i Borås/Fristad. Jag har varit med om en del och skulle vilja ha nån att prata med. om du har skype eller facebook och vill ha nån att prata med så finns jag. :)

Malin Andersson

Amandla
0

#7 Fin tanke av dig! Men TS har inte varit inloggad på snart två år och tråden är gammal.

jagblirgalen
0

okidoki