Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1805 ggr
Lilllowis
1

3 Knackningar/ Bankningar

Hej på er.

Har en konstig grej som händer hemma hos, började med att det lät som att man lekte med studsbollar ungefär vid grannan på vår ovanvåning. Nu har det börjat banka tre(3) ggr i väggar och i golv och i går bankade det ordentligt och det så att det kändes i sofforna. Kan det vara någon som vill att vi ska gå till ett speciellt ställe, kyrkogården eller liknande.

Min son har även sett ett öga bildas i min fru:s avlidna mammas porträtt på väggen på vår ovanvåning.

Ingen är skadad eller utsatt för något, det hörs bara saker som dörrhandtag, knackningar från garderober mm, och förstås det som jag skrev överst.

Mycket tacksam för ledtrådar och förklaringar.

Patrik

jagblirgalen
1

Jag är med om liknande sakeroch ett tips skulle vara att be dom sluta eller ta hem ett medium för andar varnar ofta för kommande problem. det kan vara ett elfel eller vattenfel eller att nån kommer att skada sig. det är viktigt att uppmärksamma saker som detta.

Amandla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Börja med att läsa i vår Hjälp-tråd, se bild. Där hittar du goda råd och tips för att förstå vad som händer och lugna ner eventuell rädsla. 

Om du känner att du vill ta hjälp av ett medium: Vi har en kort mediumlista bland länkarna, har du kollat där? Annars är det en idé att kontakta närmaste spiritistiska förening, de har koll på vilka medium som finns.