Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 6340 ggr
corneliahellstrom
3

Drömmer att jag flyger...

Hej, jag drömmde för ett tag sedan (och har gjort det några gånger) att jag kunde flyga. Jag flög/svävade(utan vingar) inte så högt utan ca 2-4 meter upp i luften och för att komma framåt simmar/tar jag simtag. När jag "simmar" går det rätt långsamt och för det mesta blir jag jagad när jag väljer att flyga. vad betyder det?

Jina.
0

Är det inte en slags astralresa?

Kunde du själv bestämma vart du ville flyga i din dröm?

Jag hade det så väldigt ofta och tror att det är en slags astralresa, för jag besökte de jag ville besöka, flög till platser jag ville se etc.

www.mediumjina.se

TezzD
0

Undrar jag med för sånna drömmar hade jag i flera år ! har inte hänt sedan jag fick barn (Snart 3 årsedan)
Men jag visade till och med mina vänner i drömmen att "titta här- jag kan flyga"! 

Och sedan tog jag mig uppåt o frammåt, osv.. men ja, många ggr var jag jagad också… minns speciellt en dröm där jag flög mellan hustak och gömde mig. (RIKTIGT höga hus med)

Nyfiken på vad det kan betyda! :)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

baradenjagär
0

#1 & #2

Har också haft såna drömmar som ni båda beskriver. Funderar också vad det kan betyda.

Att vara jagad förknippar jag med stress och liknande men vet inte riktigt hur jag ska tolka själva flygningen.

Ofta har jag fått kämpa för att kunna flyga och har ofta varit jagad och det är därför jag flyger iväg. I mina drömmar kan inte de som jagar mig flyga. Nån gång har jag kunnat flyga lätt och det har varit en helt underbar känsla.🙂

baradenjagär
0

Missade att få med i mitt förra inlägg att svaret var till dig corneliahellstrom också såklart. Har känt det precis som du att jag tar simtag. Kram

kurtus
0

hej, jag har också drömt många sånna drömmar, sist var för några dagar sedan när jag var så rädd så jag kämpade att försöka sova. när jag äntligen somnade och hamnade i en dröm ville jag testa om det verkligen var en dröm, så jag tog sats och började flyga (för det kan man ju inte i verkligheten) då skrek jag "YES! JAG HAR SOMNAT!" men jag flög bara några meter tills det kittlades i magen så mycket att jag vaknade :(

jag får också kämpa för att  liksom komma upp i luften. och det kittlas otroligt mycket

Illusion
0

Det är nog en vanlig dröm för dom flesta. Jag har med drömt det förr mycket.

☮ and ❤ among each other ✿

Eija
0

Ofta är det en astralresa ur kroppen, för så har jag oxå varit med om, men då är jag oxå medveten om att jag är vaken…men så dessa mer drömliknande flygresor, kan betyda en slags frihet….att man har tagit ett steg mot ett friare tillstånd i tanken eller rent fysiskt…🌺