Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: ifokussajten
Läst 919 ggr
Tarotsanna
0

Positiva tråden!

Vad är det som gör att du trivs så bra här inne på övernaturligt? Bara positiva kommentarer nu så att alla påminns om hur bra det här forumet är.

Tarotsanna
0

Jag är här inne så fort jag får tillfälle Glad för här finns en massa intressant att läsa och en massa härliga människor!

Kram Sanna

Pendlan
0

För mig e det att man ser att man inte e ensam i det man tror på  +  att det finns massa trevliga medlemmar som delar med sig av sig själva å sina upplevelser   *ler*

zeretki
0

Att folk vågar tro på något som inte alla accepterar. Att man härinne vågar öppna sitt sinne för det annorludna, det mystiska, det naturliga. Att man vågar hoppas och tro, att man ser möjligheter och oändligheten. :)

rosmarin90
0

Hej jag tycker det är kul när det skrivs mycket i forum. Om sånt som intresserar mig. Nu läser jag inte allt såklart. Men jag har kommit att trivas härinne och mycket beror det på sajtvärdarna. Dessutom är iFokus suverän eftersom det finns så många sajter. Djur, datorn, healing osv…..

Träffar gamla vänner här också, både från cyber och Irl…sånt är xtrakul.

ljus rose

Tatsu
0

Jag tittar in en stund när jag har tid över och kollar alla intressanta och roliga kommentarer från alla "kompisar".

Och hoppas på mer tips och råd från "de kunniga".

Jag gillar denna sajt helt enkelt.

EwaKristina
0

Jag tycker det är så bra med detta Forum,dels för alla underbara medlemmar,man har möjlighet att finna fina vänner för livet.Och vi delar ju alla samma intresse,vi har alla så mycket gemensamt.Ibland lockas man till härliga skratt,medans man emellanåt gråter med någon.Även om vi inte träffats många av oss,så binds det starka band ändå./Ewa

Tuva-Lena
0

Instämmer med er ovan. Känns som min egen "hemliga syskonskara" på nåt sätt. Syskon i den meningen att vi har nåt gemensamt som jag inte kan dela med någon annan. Ni är alla väldigt betydelsefulla för mig, och om jag inte misstar mig så har jag "växt" under den tiden jag varit medlem här! Helt fantastiskt! Det som ofta slår mig är att jag lär mig sååå mycket om mig själv när jag läser era inlägg.Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

_lia
0

..här är "hemma" m alla likasinnade.

Här kan man känna att man inte är konstig för att man ser saker/hör/kan annorlunda saker.

Man kan få förklaringar på mkt som man undrat över så länge, m inte har ngt att fråga.

Här finns en plats att ventilera tankar om d andliga utan att folk tror att man är sinnessjuk :)

Glädje t er alla!

kram lia

molly57
0

Den hära tråden Skrattandegillar jag!

Jag ju inte varit med så länge,men jag "älskar" detta forum.Att träffa,så många härliga männiksor.Och som dessutom delar mitt intresse för andliga ting.Man kan delge varandra saker/händelser som varit med om.Eller komma med tips på bra böcker.film.m.m

Och en extra Gladbonus,är att jag fått kontakt med vänner från andra sajter,som jag tappat bort

dilba
0

Jag är just nu glad över att daydreams lilla råtta är hittad! Hon sökte sig hit och fick faktiskt lite hjälp och tröst av oss alla här, det tycker jag är fantastiskt.

När Galdra hade det svårt fick hon massa stöd, när jag själv blev rädd fick jag jättemycket respons, ja när någon behöver hjälp så finns den att få här på ÖN. Här finns hur mycket värme som helst!

dilba
0

Jag är just nu glad över att daydreams lilla råtta är hittad! Hon sökte sig hit och fick faktiskt lite hjälp och tröst av oss alla här, det tycker jag är fantastiskt.

När Galdra hade det svårt fick hon massa stöd, när jag själv blev rädd fick jag jättemycket respons, ja när någon behöver hjälp så finns den att få här på ÖN. Här finns hur mycket värme som helst!

dilba
0

oj…det blev två! Nåja det tålde att sägas två gånger.

Ghostrider
0

Jag är glad över att jag hittat denna källa till insikt och kunskap, och där inte andra inlägget innehåller hån om jag nämner det magiska ordet "ande."

Här finns mycket trevliga människor.

Thinka
0

Jag är inte så duktig på att uttrycka mig i skrift. Men här känner jag mig hemma, jag kan skriva om mina upplevelser utan att känna mig dum. jag gläds mer er, gråter med er … fast jag inte känner någon utav er privat så är ni mina vänner.

Jag behöver detta forum, får nästan abstinens om jag nån dag inte hinner läsa ordentligt.

mamma_neo
0

Ja för mig betyder denna sida…Kunskap i det men behöver mer av för att utv sig själv..Fina vänner..Mycket bra råd..Stöd och mycket possitiv anda… Själar som brinner för detta intresse att hela tiden ge av sig själva…Jag har fått många fina nya vänner här..Och att det finns flera som tror på detta..Man e liksom inte själv..Många tycker man e knäpp..Men jag ser det så att vi alla e unika på vårat eget sätt utan att vara knäppa… Jätte bra att Tarosanna fick igång denna possitiva tråd..Kram till dig..Åse…

Tiia
0

Det är svårt att låta bli att på morgonen det första man gör sätta på datorn och gå in på forumet.

Jag har aldrig vågat skriva på andra forum,enstaka gånger kanske.Här känns det som vi alla är likasinnade och ingen tycker att det man skriver är korkat.

Vibeka
0

Här finns massor med trevliga människor!!!! Många funderingar och annat matnyttigt att läsa om. Gamla och nya vänner. kort sagt det innehåller det mesta om man är andligt intresserad+ andra spännande områden som djur och relationer!

Kramar i mängder!

Carina

Faxlin
0

Jag har varit inne och tjuvläst massor här. Men inte förns nu blev jag medlem här med. Varför? För att jag trivs, även om jag är en tyst bisittare så trivs jag. Finner stort intressa att läsa vad ni andra skriver, även om jag själv inte har så mycket att komma med.
Super sajt.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

chapett
0

Att man kan bli accepterad för det man tror på! Glad

Glittervittra
0

Att ens flummiga tankar och undringar inte behöver ses som knasiga och att man lär sig en massa..man har hittat hem på nåt sätt

SEViking
0

Trevigt att lufta sina tankar med liktänkande, och hopp om att snappa upp lite här å där

SEV

MariaJ
0

Man känner sig välkommen att få svar på alla sina frågor samt att dela sitt intresse med alla likasinnade. Det är ju därför forumet finns. Att inte känna sig ensam i alla sina fundering omkring det övernaturliga, utan våga berätta sina upplevelser och få respons på dem.

Med glädje //// Maria:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

galdra
0

#10 Nu vill jag inte bråka men jag kan tala för mig själv…..

zeretki
0

#23 Det var nog inte illa ment, Galdra, bara ett exempel på att när folk behöver stöd och råd så får man det här. :) *kram*

galdra
0

Ja jag vet.Men jag tappade sugen-tänkte skriva.Men såg mitt namn….

TuvaMaja
0

Detta är den sida jag går in och läser på flera ggr varje dag! Att få ta del av alla era händelser, tankar och känslor är jättemycket värt för mig!! Forumet är för mig en värld där andra förstår och delar mitt intresse för det andliga. Kramen!!

evawa
0

alla härliga fniss och fnass, viljan av att hjälpa den som behöver det, finns här…för även om inte alla kan så betyder vilja och försöka oerhört mycket. Det är sådana energier som skapar en positiv inverkan med ett positivt resultat. Den har jag sett här…

Kram

dilba
0

Haha galdra…jag vet att du har mål i munnen, jag tog dig som exempel för att jag tänkte att du nog kan ta det….och för att jag tycker att det var ett utmärkt exempel på vad jag tycker är bra med ÖN, att alla kan söka stöd och hjälp här och att de också får den, massa människor sitter framför sina datorer hemma och ställer upp för varandra. som du säkert märkte galdra så gick jag inte alls närmare in på hur du hade det svårt så jag hoppas att du inte kände dig utlämnad av mig. Kram på dig.

dilba
0

oj nu såg jag ditt andra inlägg… förlåt att jag gjorde att du tappade sugen…det var inte alls min mening!

_sussie_
0

Jag trivs så himla bra härinne pga att man kan tala fritt om sånt som anses vara "knasigt", man får råd, hjälp, SKRATT, man kanske kan hjälpa nån annan osv…+ att man känner att man inte är ensam, inte tokig när något märkligt inträffar..alla är likasinnade!?

Kramar i mängder till er alla!

//Sussie

drutten53
0

hej vänner..ja du detta forum är en stor del av mina dagar här..och ett stor del av att jag kan känna glädje om dagarna..denna sida har hjälpt mig mycket..och sen har jag oxå fått några goa vänner här..ja ni vet vem ni är..vi ringer till varandra oxå…TACK VÄNNER ATT NI FINNS

här inne får man råd och svar..skratt o glädje…här kan man även skakar pinnar o har roligt…här kan man även vädra sina lungor…och här kommer jag fortsätta vara…kram kram

topsie
0

jag trivs på ön för att man får träffa likasinnade människor. Det är underbart att höra att det finns så många människor därute som  tänker och agerar  inom det andliga precis som jag. STORT TACK till er ALLA men speciellt till  er  Elisabeth o Ewa.