Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 2672 ggr
Jejje87
0

Cirkel :)

Hej!!

Jag började en medial cirkel igårkv. Jag gick dit utan att veta hur det skulle gå då jag är helt ny på detta…

Men det gick Bra för mig! Över förväntan.. Och det är jag så glad över!! :D

Vi fick testa läsa av varandra, ta andekontakt och så var det lite annat smått o gott. Och jag träffade rätt på mer än jag hade fel..

Underbart! Tänkte bara dela med mig av min nyfunna lycka :D

Sen så har jag nu fått höra av två medium att jag bör fundera på detta med healing… Så det ska jag absolut läsa på om, jag har inte sån stor koll på vad det är, egentligen.

Choklad
0

Grattis till dig ! Vad roligt! Det låter hur kul somhelst! jag blir avundsjuk .(.men på ett bra sätt)

jag har aldrig gått på någon kurs, men så fort min plånbok bara tillåter så  ska jag ..den största drömmen är ändå att få komma till Ramsbergsgården….

U R us

Denna kommentar har tagits bort.
Jejje87
0

#1 Ja, jag är superglad. Jag kommer absolut fortsätta gå… Det som är bra här är att man får betala från gång till gång.. så plånboken hinner inte reagera på att det försvinner pengar.. Sen är det 3 timmar åt gången, det är absolut värt det efter allt jag fick lära mig bara efter en kväll… :)

Jag gick till ett medium i juni som sa att jag funderat på en kurs då.. och hon tyckte absolut att jag skulle gå den för det skulle jag må riktiga bra av! :) hittills stämmer det. Hon sa också något om Healing, och så nu igår då… :)

[esile]
0

Åh, är det den i Sundsvall? Jag skulle ha gått, men är sjuk. :(

Men vi lär ses nästa gång, om det nu var samma. :-)

[Jeremina]
0

Visst är det härligt att upptäcka vad man kan och kanske mer än man någonsin trott..Lycka Till!

[outgrundlig]
0

Vad roligt att höra att det gick så bra för dig. Glad

Jejje87
0

Ja, den är i Sundsvall! Det var nog samma, för det var två som inte kunde komma pga sjukdom så det låter bekant Glad

Det är riktigt härligt! Jag som var så nervös att det inte skulle fungera för mig alls.. Underbar känsla att känna att Nu har jag hittat något för mig..

Kram på er alla!

felixifokus
0

Kul! hör gärna rapporter från utvecklingen

Delfinen
0

Härligt att det gick så bra. Grattis.

Har funderat på att gå någon kurs men har inte vågat tagit steget ännu. Är för nervös och rädd för att det inte skall fungera. Att jag inte skall klara av att få till mig något och skulle kännas lite pinsamt.

chik
0

jejje!!Kan bara säga grattis..O jag förstår din lycka.-.jag käner jag kan….

Delefinen o om det fins någon annan som tvekar.Har ni ekonomi så gör det..

LenaSkrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

Delfinen
0

#13 Har inte ekonomi just nu för det men kanske senare.

Skall försöka samla mod också Tungan ute

Vet att jag är medial på mer än ett sätt. Men är inget jag har kontroll över eller själv kan avgöra när,var,hur utan det söker mig.

Skulle kännas pinsamt att sitta på en kurs försöka läsa av någon, få kontakt med andra sidan etc etc och det inte skulle hända ett dugg.

Men som sakt, med tiden kanske även modet kommer Skrattande

kali
0

Spännande! Roligt att det gick bra på din kurs . Själv har jag anmält mig till workshopskvällar med olika teman som startar i slutet av september.

Anna-H-K
0

Kul för dig Jejje & Lycka till med din utveckling framöver!  Tummen upp Flört

Kram Anna

simonela
0

så roligt för dig!

grattis! :)

jag ska också gå kurs, men i karlstad.

det är helgkurser under ett år.

5 moduler.

ska bli så roligt!

Jejje87
0

Delfinen: Hoppas du finner mod! Men jag måste säga.. jag var lika nervös som dig, var så nervös så jag trodde det skulle förstöra för mig och alla andra i gruppen… Jag visste inte ens innan om det var något för mig, jag låg på endast ett stort intresse, ingen kunskap alls! Men jag tog tillfället i akt då det kom och jag har inte ångrat det en sekund!!

Jag hoppas och tror att detta kommer gå bra för mig o jag kommer få ut väldigt mkt av detta… Det kan nog ni som en gång stått på samma plats som mig hålla med om!? Glad

Nu ser jag verkligen framemot den 7/9 o vidare utveckling!

Jejje87
0

Ikväll så var det andra gången på cirkeln…

Det gick bra denna gång också! Jag har fått bekräftat för mig själv att jag hittat rätt :)

Vi övningar går bättre än andra och jag börjar märka lite vad som passar mig bäst.

Men framförallt andekontakt har det gått riktigt bra hittills! Även fast jag inte får fram tonvis med information så blir det lilla jag säger ändå rätt många gånger.

Jag känner mig lyckligare, särskilt dessa dagar det är träff. Jag nästan gick o sjöng på den långa promenaden på väg till stället vi håller till på Glad

Har ni funderat länge på att gå någon kurs eller cirkel.. Så gör det om ni känner att ni har råd…. Jag tror inte att ni ångrar er!

[kvasthilda1972]
0

Attans! Jag har länge önskat att det skulle bli en cirkel i Sundsvall och så missar jag den….

[esile]
0

Kvasthilda: Du kan hoppa in, den är visst öppen för nya medlemmar. Som tur är för mig eftersom jag har missat båda ´gångerna som den har varit. Hoppas på bättre tur nästa gång. :)

Jejje87
0

kvasthilda1: Ja, det är bara att hoppa in nu! Det är varannan måndag.

TezzD
0

Va roligt! Lycka till med allt 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Amandla
0

En gammal tråd 😎