Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermytologinaturväsenskrock
Läst 1894 ggr
JereMina
7

Tro det eller ej

Jag filmar mina djur en del, har 3 katter och en hund (pudel). I somras då jag och min man satt och kikade på filmerna såg vi att det flög en älva eller ängel mitt framför ögonen på min man som jag filmade då.

Han hade inte sett något och det är konstigt för om något som ser ut som en ängel som är ca 1 dm stor borde man se.

I alla fall har jag visat för en del vänner och dem hittade ytterligare 2 änglar till. Jag är förstummad att ha fått med något sådant på min film. Som sagt: Tro det eller ej men jag ville i alla fall berätta!!

[MikeW]
5

coolt! :P kan du lägga upp videon? skulle gjärna vilja se den :D

Fjäril
2

Spännande JereMina, det hade varit roligt/fint att se Glad men jag förstår om du vill ha det för dig själv. Videon alltså.

Sajtvärd på Övernaturligt

imke
2

Låter otroligt häftigt! Du får väldigt gärna dela med dig av videon om du känner för det :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

[kvasthilda 72]
1

Jag har sett filmen och det är en vacker upplevelse :)

[TommyochAnnika]
1

Låter helt underbart JereMina och vill du dela gärna med dig om du känner för det Glad

Imponerande hur dessa änglar och ljusväsen ibland manifesterar sig på bild och film,härligt till tusen Cool

Magi-cat
0

Förstår om du inte vill lägga ut den JereMina, men kan du beskriva hur de ser ut?  Glad

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

JereMina
1

Jag lägger inte ut den är på den öppna sajten men jag har en sajt på Facebook som är dold där den finns. Om ni är mycket intresserade och vill se och gå med där så pm:a mig.

Jag filmade två av mina katter och nere på gräsmattan och min man stod uppe på vår altan och tittade ner. När vi tittade på filmen fick vi se denna ängel/älva som kom flygande i höger i bild och rakt framför min man som inte hade sett något.

Den flög upp mot altanen och mina blommor i en blomlåda och där möter ytterligare en ängel upp som kommer som från dörren som står öppen. Efter en del kollande så ser jag ytterligare en som kommer längre bort ifrån och dem möts i mina blommor.

Ängeln som syns mest ser ut som en Ängel/älva med vit klänning och vita vingar och det är som att se Tingeling i Peter Pan.

[Fairykiri]
0

åååh skulle jätte gärna vilja se! Blir så nyfiken..

ALPHIRA
0

JetreMina. Jag har fullt förtroende på det du upplevt. Har känt dig tillräckligt länge. Kram!

[MikeW]
0

Om jag bara hade facebook xP

P_hansson
0

Ja varför skulle man inte få med det på film. Många får med andar, änglar o annat på film även om de själva inte ser det. 

Sedan får man aldrig glömma att änglar och andra väsen har olika nivåer. Är dem i liknade som oss kan jag förstå att de kan vara lättare att se, men roligt att du fick med det.

J-Artur-K
0

Vad kul berättelse 🙂

Ny dag nya möjligheter

JereMina
0

Jag jobbar på att få det förstorat så man kan se det ännu bättre🙂

Vintersnö
0

Åh, jag skulle jättegärna vilja se filmen men har inte facebook.. Om jag bad om länken, skulle den fungera ändå, eller måste man vara medlem? I värsta fall får jag väl helt enkelt tro på ert ord. Det låter i alla fall helt underbart ❤️

fossingen
1

#13 Jag hade gärna villat se.

För 7-8 år sedan såg jag ett norrsken/aura på himlen väldigt sent på natten kanske klockan 03.00 därikring som bildade en gigantisk ängel ovanför ett berg som flaxade med sina vingar och sparkade med benen framåt och bakåt. Det var verkligen mystiskt då då det vara som ett änglalik väsen med starka konturer. Färgen var mot lila i kanterna och vit innuti och den varade på himlen och flaxade i ca 10 minuter, sedan försvann den bara sådär. Kan notera att det var inget annat norrsken under tiden utan bara änglavarelsen.

Några veckor senare ser jag exakt samma sak igen på himlen ovanför samma berg, fast då ser ängeln lite annorlunda ut , ungefär som när man skiljer utseendet från en man och en kvinna. 

Jag försökte filma det, men jag lyckades inte få in någonting.

Kan då säga att det var en fantastisk upplevelse.

Anaid
1

Det låter helt underbart JereMina! Vilken ynnest att få vara med om en sån sak! ❤️

"Rädslan klänger fast vid och håller kvar allt vi har, kärleken ger bort allt vi har."
ur Samtal med Gud