Vindpustar, orber & viskningar
sitter och känner små vindpustar… en orb som flög förbi och sedan kändes det som att någon viskade i mitt öra… känner att jag behöver lite hjälp.. är inte lika rädd som förut men visst finns rädslan där allt..men det är nog mest rädslan för att jag ännu inte vet hur jag ska hantera detta….lite snabb hjälp tack om någon kan se ngt? Jag vill kunna sova inatt 😉
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
Det bästa är att lugna ner dig, ta några djupa andetag.
Börja meditera lite kanske. Så du blir lugn.
Du känner av andlig energi runt dig. Fråga vad anden vill dig och vem det är. Du behöver inte vara rädd andarna kommer med kärlek och omsorg.
Andevärlden finns runt oss dygnet runt i en annan dimension som vibrerar i en högre frekvens. Du kan alltid be om att få vara i fred och stänga dig för andevärlden vi är här på jorden och måste uträtta våra världsliga saker och det går inte att vara uppkopplad dygnet runt.
Ja jag har bett dom att få vara ifred när jag ska lägga mig och sova. Sovrummet är OF LIMIT… det verkar som att det går hem iaf. ;)
Jag vill inte stänga mig helt, är nyfiken och tycker om att kunna hjälpa till om det kommer ngn möjlighet. (Har den senaste veckan med hjälp fått 2 andar att gå vidare) Nu känns det dock som att man blivit någon "fartled" det "kommer nya" hela tiden haha
Rosalee
Roligt för dig ändå, Rosalee, att du kan hjälpa dem! Kul för dig att du kommit så långt! Du är duktig även med avläsningarna. Jag tror du kommer fixa att sätta gränser till dem också… 🙂
Tack Kattuggla :)
Ja just nu känns det som att jag har bättre koll på avläsningarna/vägledningarna än på alla andar som kommer o går här 😛
i början var jag så jäkla rädd, men det börjar lätta nu. Jag känner mig "mer lugn" när det kommer nu, men ändå så är jag inte sådär bra avslappnad ännu så att jag kan hantera det på rätt sätt… men det kommer väl.. 😉
Rosalee
HAHA! Det är därför! du öppnar dig och får räkna med att dom kommer! :D *stora kramar* välkommen till min värld!
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer