Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 983 ggr
frostbite
0

Vad är det som händer?

Hej allihopa,

På senaste tiden har jag haft lite problem när jag ska sova. Eller rättare sagt, på natten. Senast igår så precis när jag somnat så är jag som i en dröm och hör en massa massa röster. Som en folksamling som pratar om något, som om de är upprörda. Öppnade ögonen och vaknade och rösterna var kvar i kanske en halv minut, trots att jag var vaken. Känner mig alltid starkt iakttagen. När jag är ute med hunden, powerwalkar, i mitt rum, på bussen, ja överallt. Och börjar verkligen undra vad det är som händer? 

Jag har en slags "grej" som gör att jag kan läsa av människor och djurs känslor, och de överförs till mig så om jag ser att någon är ledsen så får jag liksom känslan inom mig. Samma känsla, och då pratar jag inte om någon som är lite ledsen för någon liten skitsak utan det är djupa känslor. Har pratat med ett medium om det här men varför jag tar upp det här är för, kan det ha något samband? 

Börjar bli rädd, för jag vet inte hur jag ska hantera det. Det blir bara värre och värre med. 

Hjälp mig?

En massa kärlek, Frostbite. 
"Det sorgligaste i livet är inte döden utan det vi låter dö inom oss medan vi lever."

Henrik93
0

Den här "gåvan" som du har om man nu kan kalla det gåva.. jag föredrar ordet "egenskap", hörde jag om förut och det kallas "clairsentience" men låter också som "sympatiker" om inte det nu är samma sak (morgon trött).

Jag själv har också lite av den här "clairsentiencen" sedan jag började utveckla min mediala förmåga, och jag kan erkänna att det känns riktigt jobbigt ibland, när man hela tiden känner precis som alla andra.

Ibland känner jag folks känslor som jag tänker på och även människor som jag inte heller har hunnit sett ännu (om dom är påväg in i samma rum eller liknande).

För mig brukar det funka att stänga av kronchakrat eller hur man nu ska säga, jag går liksom och slår igen fönstret och drar för gardinen till min "kanal" till universum.

En annan sak som kan hjälpa mig är att börja prata med personen (helst om man känner den) ang dennes känslor, för jag tror inte att det är speciellt accepterat att kasta sig på willy´s personalen och säga "du är riktigt deprimerad, det känner jag med hjälp av min "clairsentience".

Du kan gärna PM:a mig och prata mer! Jag är här för att hjälpa dig!:)

Ljus och kärlek!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

frostbite
0

#1: Tack för ditt svar, har mejlat dig! :)

En massa kärlek, Frostbite. 
"Det sorgligaste i livet är inte döden utan det vi låter dö inom oss medan vi lever."