Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 1003 ggr
mångafrågor
0

Får inte vara slutet..

Sitter här och skriver medan tårarna rinner ner för mina kinder.Jag är så fruktansvärt ledsen och arg på livet.Varför dog min underbara pappa,kunde dom inte tagit någon person som inte var värd att leva..Finns det en gud så skulle han inte ta min pappa.Min son skulle döpas i helgen men istället för dop blev det tacksägelse i kyrkan för min pappa.Jag klarade inte av att gå på den,jag vill inte döpa min son heller längre fast mina andra barn är döpta i kyrkan..Jag skall så klart gå på min pappas begravning och ta farväl.

Hade jag vetat att det fanns ett liv efter döden så hade allt känns mycket lättare.Jag tycker att jag har fått så mycket Tecken på att det finns ett liv efter ,både från dom sista veckorna i pappas liv och efter han somnat in .Ibland är jag helt övertygat och ibland tänker jag att jag säkert bara inbillat mig allt.Fast ändå tycker jag inte att alla medier/medium skulle bara hitta på?Tittar man på Det okända så stämmar ju nästan allt in,eller?Men varför kan inte dom bevisa det för hela världen att det finns ett liv efter man dör??

JAG HADE BARA ÖNSKAT ATT MIN LILLA PAPPA KUNDE GE MIG ETT LITET Tecken TILL PÅ ATT HAN FINNS.INTE HÄR PÅ JORDLIVET MEN ATT JAG VET ATT HAN HAR DET BRA PÅ ANDRA SIDAN.MEN VISST JAG KÄNNER AV MÅNGA Tecken SOM DET STÅR ATT MAN KAN GÖRA NÄR EN DÖD ÄR NÄRVARANDE MEN JAG ÄR SÅ RÄDD ATT DET BARA ÄR INBILNING SAMTIDIGT SOM JAG INTE VILL FÖRNEKA DET FÖR MIG SJÄLV HELLER.DÅ HADE JAG JU VERKLIGEN SVIKIT MIN PAPPA..

USCH VAD ONT DET GÖR ATT FÖRLORA NÅGON..

[MikeW]
6

Jag är så ledsen för din pappa. 
Fast han är på ett mycket bättre ställe nu, och han vakar över dig hela tiden.
Du får aldrig ge upp hoppet på att han är på ett bättre ställe. 

Din pappa lever fortfarande, även om du inte kan se han fysiskt, så finns han runt dig.

Och han lever, inte bara på andra sidan, fast i ditt hjärta.

Jag önskar dig all lycka. 
Kram ❤️

imke
5

Jag vet precis vad du går igenom. Min Pappa dog hastigt i april förra året. Bara 2 mån innan jag skulle gifta mig. En rejäl smäll…. Man är arg, ledsen och alla möjliga känslor. I början var jag för ledsen för att förstå tecknen han gav mig. Va som du, tyckte jag fick Tecken men kände mig osäker. Idag är jag säker. Även om jag fortfarande inte kan se honom känner jsg honom istället. Han kommer ibland och fyller mig med en kärlekskänsla samtidigt som han smeker mig på kinden :-) Jag lovar, han har det bra nu. Och han försöker visa dig att han är där. Lita på det du känner. Du kommer bli tryggare med allt när det fått gå lite tid. Allt har sin tid. Massa kramar till dig

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Fjäril
3

Varma styrkekramar till dig och du kanske kan se det som ett Tecken från honom, att du sökte dig hit till oss på Övernaturligt - vilket kanske kan hjälpa dig med de verktygen du behöver för den kontakt som känns bäst för er, dig och din pappa.

🌺

Sajtvärd på Övernaturligt

[Sol69]
3

Hoppas som Fjäril att vi kan hjälpa dig och ge dig stöd att känna att han är med dig ändå.. 🤗

nettipletti
1

Vet hur de känns. Man blir lämnad av en älskad. Ilska, irritation, förvirring… så himla jobbigt.

Som alla säger han finns med dig. Ja visst, tycker du i detta nu, men du kommer se/känna honom i ditt liv. Du kan bara inte känna det nu.

Du vill just nu bara ha honom i livet. Man sörjer hela livet och det är svårt. Vill inte säga att det bleknar (saknaden) men man hanterar det annorlunda. Så är det för mig alla fall. Jag kan bli irriterad på de som säger att de "lägger sig"

Gör som du brukar och när du tänker på din Far så säg det rakt ut… Skit i om någon hör eller påpekar, visa din sorg.

Han ÄR med dig

nettipletti
0

De saker du "tror" är från honom är säkert de… Jag var oxå skeptisk i början, men nu vet jag. Ställ en fråga tex. Jag lovar, du kommer få svar.. Han kommer visa sig för dig på ett eller annat sätt. Var öppen och "acceptera" att han lämnat jorden. Kram till dig.

P_hansson
0

Jag kan förstå dig självklart trist när någon dör som man vill skall leva, dock lika trist för den som inte är värd att dö. Men i alla fall, var glad om din far inte kommer igen det betyder han gått vidare och inte behöver komma igen.

mångafrågor
0

tack för alla svar,P_HANSSON DITT SVAR FÖRSTOD JAG INTE ALLS VAD DU MENADE MED???????

P_hansson
0

Det jag menade var, ser du honom inte eller känner nu när han är död bli inte ledsen det kan betyda han gått vidare och kanske föds om eller gör annat.

Amandla
0

P_hansson, jag undrar vad du menar med "trist när någon dör som man vill skall leva, dock lika trist för den som inte är värd att dö"?

P_hansson
0

#10 trådskaparen skrev att det vore bättre att någon som är värd att dö gjorde det framför dennes far. 

Där av svarade jag att det är lika trist med alla dödsfall, ditt som mitt. Även om jag själv inte sörjer kan jag tycka det är onödigt ibland.