Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 531 ggr
kattfesk
2

Kul intuition

Vill berätta en kul men pinsam grej som hände för 4 år sen.

Juni:

Jag gick i tvåan på gymnasiet tillsammans med min bästa kompis.

Det är sista veckan och spår efter årets studenter finns i varje hörn av skolan.

så på väg upp till ett lärarrum på tredje våningen möter vi vår datalärarinna, En nätt, vacker medelålders kvinna.

Min kompis tackar för de fina betygen och ska önska henne med ett trevligt sommarlov, då jag helt får en klar intuition smäll och innan jag hinner tänka utbrister jag "ÄR DU PÅ SMÄLLEN!?"

tystnaden var obeskrivbar tills min kompis slår mig och fräser att så säger man inte vi ursäktade oss och knatade därifrån med snabba fötter..  som tur är skrattade hon åt det.

fram till januari:

Tredje rings första termin var avklarad jag hade kommit tillbaka från jullov och var på UF mässa, så hör jag en välbekant röst som ropar efter mig, det är vår Datalärarinna som viftar med armarna och med en stor fin 8 månaders gravid mage! och tjuter "Du hade rätt!" första barnet och allt :)

Hon berättade att hon fick lov och göra ett gravtest för hon blev så fundersam, väldigt glad blev hon :)

hänt 2 gånger till men de har varit lättare att vara tyst om xD

En liten människa som ser på hur jorden snurrar ;)

J-Artur-K
1

Rolig upplevelse 🙂

Jag har varit med om liknande , var när jag hällsa på en av mina bröder och jag såg hans flickvänn bakifrån men jag kände av att vi var 1 mer i rummet som man inte såg och kände på mig att hon var gravid. Men var inget man såg på själva magen. Men jag var tyst för hade varit  lite pinsamt för mig om jag hade fel haha 🙂 Men 1 månad senare berättade min bror att jag skulle bli Farbror något som jag redan misstänkte 🙂

Ny dag nya möjligheter

kattfesk
1

Åh vad underbart :D

blev utmanad av min svåger.

vi satt och spelade wii jag, han och min lillasyster så ringer hans telefon innan han tagit upp den slår min stora systers namn upp i huvudet och där började kvällens utmaning då han konstant frågade vem som ringde ;)

Det som gjorde han skraj var att jag fick upp namnet på en kompis till han som inte hört av sig på ett par år så det skulle vara omöjligt tills han ser på displayen vem det var! 8 gånger av 8 rätt ;)

J-Artur-K
1

Härligt 🙂 Fullpott , ,

Ny dag nya möjligheter

imke
1

Haha va roligt. Just sådant har jag med varit med om. Fast jag har lyckats hålla tyst båda gångerna. Men jag har "fått"information om det flera veckor innan dom berättat :-) Lite häftigt

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

P_hansson
0

Mmm det var bra öva på den så den blir mer medveten så kan du kanske använda det till annat nyttigt.

TezzD
0

Ja, samma här ;) Hänt flera ggr. Men har inte sagt något för dte har varit dagisfröknar osv 😛

Händer oftast med folk jag inte känner haha

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

kattfesk
0

#5 Tränar på att se auror och försöka utveckla mig så gott jag kan ;)

För nån vecka sen på en begravning, så kände jag ett tryck mot halsen en lätt andnöd, det tryckte i huvudet och en hemsk känsla bakom ögonen och en psykisk stress.

Den som låg i kistan hade tagit sitt liv med en plastpåse :/ 

(jag hjälper till som vaktmästare)