Distanshealing.
Söndagen den 17/2 kl 18.30-19.00 sänder jag distanshealing till alla som vill deltaga. För er som inte varit med förut, ligg eller sitt avslappnat och ta emot healingenergierna. Även om du inte känner något verkar healingen dit den ska. Drick gärna ett glas vatten efteråt. Välkomna.
Jag vill väldigt gärna ha distanshealing 🌺
Behöver du ha namn och stad eller räcker det såhär?
Those who don't believe in magic will never find it 
Jag vill vara med :)
En liten människa som ser på hur jorden snurrar ;)
Jag tar gärna emot healing 🙂
Ny dag nya möjligheter
Jag vill fråga trådskaparen, hur anser du din energi vara? Detta för att sedan svara om jag vill vara med eller inte..
Jag är gärna med igen 🙂
Jag vill vara med :)
Jag vill va me, glöm inte mig :) ;)
KRam
What we think, We become
Jag har antecknat alla som anmält sig hittills inget mera behövs.
Jag vill gärna
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
5# P_hansson Healing är energi från Universum och healingguiderna, jag är bara en kanal för healingenergin som förmedlas med kärlek och helande för kropp och själ. Det är alltså inte min egen energi som utstrålas. Hoppas du är nöjd med det svaret. Ljus och kärlek.

Är gärna med.😉
jag är gjärna med!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Jag vill gärna deltaga. 👍
Jag är gärna med!🙂
Jag är med :D
Jag är gärna med, men jag kommer tyvärr att vara på jobbet den tiden. Där kan man ofta sitta och ta det lugnt 😃, men någon Meditation i den meningen kan det kanske inte bli. Man vet aldrig hur lugnt eller stökigt det kommer att vara just den tiden.
#17 Jerrie Du behöver inte meditera bara öppna dig för healingenergin i tanken.
Jag är gärna med!
Tar gärna emot. Tack för att Du sänder🌺
Var rädda om varandra
Ja tack, jag tar gärna emot :)
Nu ska jag lägga mig i mitt rum och ta emot healing. Tack Daga :)
What we think, We become
Glömde bort igår :(
min sambo drog ut mig på promenad….
fråga, kan man ta emot healing trots att man inte ligger/sitter ner o kopplar av? för under promenaden så blev jag yr till o från.
Kände mig vilsen fast att jag visste precis vart jag var någonstans.
kändes hur som helst mkt märkligt…
och idag såg jag denna tråd… "JUST DET JA HEALINGEN" Fasen ja glömde…
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
#23 Rosalee. Visst når healingen dig ändå och går dit där du behöver den som bäst. När jag tonar in ber jag om högsta bästa beskydd för alla er som anmält er till distanshealingen så du är med i "cirkeln" av healingenergierna. Man ska aldrig be om healing till någon som är ovetande om det just för att man kan känna det som du beskriver vilket inte är lämpligt när någon kör bil tex. Ljus och kärlek.
Tack så mycket för healing 🙂
Ny dag nya möjligheter
Tack så hjärtligt! ❤️