Hjälp! sanning??
Jag är så rädd.. För ca 3 år sen hade jag en jätte stark känsla om att jag skulle bli riven eller liknande i ansiktet och det blev sen sanning. Men jag har nu fått tillbaka känslan men inte att jag skulle bli riven utan typ bränd eller något och jag vill verkligen inte att något ska hända! jag har redan massa ärr..
Jag tänker varje dag att jag inte vill att något ska hända och typ tänker att mina änglar ska/kommer att skydda mitt ansikte och kropp men vet inte om det funkar?
Kan jag göra något eller är jag dömd?
Ingen som kan hjälpa mig?
Problemet är kanske en självuppfyllande profetia. Med andra ord, du lägger så mycket energi på din rädsla att den blir så.
Tänk tvärt om?
Hej,
Jag har inget bra svar tyvärr men det kan ha varit något tillfälligt, att du "kände på dig" att du skulle bli riven i ansiktet - och sedan hände det.
Det framkommer inte i vilka situationer det handlar om? Vem rev dig och vem skulle bränna dig?
Bestäm dig för att det inte ska hända.
Sajtvärd på Övernaturligt
Okej. jag visste inte vem som skulle göra det men gillade inte min dåvarande kompis katt för fick för mig att de va den som skulle göra det men det va min kompis gjorde det.
Ja jag har väldigt mycket katastrof tankar och har svårt för att släppa en tanke och tänker jag något jag inte vill tänka blir tanken värre..
Men kunde min känsla göra så det blev verklighet?