Oförklarligt märke
När jag vaknade i lördagsmorse hade jag det här märket på armen. Jag sover ensam, har ingenting varken i eller nära sängen, eller i resten av huset för den delen, som kan ge ett sånt avtryck och jag går inte i sömnen. Märket ser ut ungefär som när man legat på sidan med händerna mellan knäna och får fingeravtryck på benen, med den skillnaden att det sitter på underarmen och att mina fingrar inte kan göra ett sånt märke. Hur kreativ jag än försöker vara så kan jag inte förstå var jag kan ha fått märket från.
Tyvärr kom jag inte på att jag skulle ta en bild av det förrän det hade börjat försvinna men det föreställer två cirklar med en centimeters mellanrum. Den vänstra innehåller en väldigt tydlig femhörning med armar som går ut från respektive spets och liknar en sjöstjärna medan innehållet i den högra är mer diffust men påminner om en blomma eller sol.
Är det någon som har någon idé om vad som kan ha gjort märket på min arm och hur jag ska tolka symbolerna?❤️
/Sjöis
"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"
😮 oj…. läskigt… Har ingen aning faktiskt. Men vill följa tråden och sen om någon har nått bra förslag.
Those who don't believe in magic will never find it 
Hej, Det var ett spännande märke och som du säger, man funderar först på om man (du) har sovit emot något som gjort ett avtryck, allt ifrån örhängen till om lakanet legat och tryckt emot - men jag förstår att du gått igenom alla tänkbara (naturliga) orsaker. Oavsett så får jag en positiv känsla över det, "övernaturligt" som inte. Ett ungefär som "fortsätt så, rätt väg" eller ett svar på någon av (dina) frågor du burit/bär på. Jag är ingen hajjare på symboler eftersom jag tycker dem symboliserar olika - för olika personer :)
Sajtvärd på Övernaturligt
Oj vad märkligt. Jag tycker nästan det ser ut som ett skoavtryck, längs med armen (hälen till höger i bild) Kanske någon vill att du ska "sätta ner foten" Sätta stopp för något s a s ;)