önskemål!!!
Hejsan hej :)
Måste erkänna att jag fallit fullständigt för ÖN och med glädje dagligen följer ett flertal diskussioner och samtal. Det är otroligt intressant att "lyssna" till när medium själva samtalar kring frågeställningar angående arbetet…
Men nu var det ju inte det jag tänkte skriva om.
Jag har ett önskemål. Har kikat igenom mediumlistan flera gånger och är jätteglad att den finns, det är svårt att hitta sammanställda listor. Men jag läser upprepade gånger tex inlägg och kommentarer från mer el mindre kända medium som är medlemmar här och undrar då var/hur de arbetar osv. Med andra ord undrar jag om det skulle vara möjligt att antingen utöka mediumlistan eller helt enkelt skapa en parallell, med de mediala medlemmar på ÖN som skulle önska stå med. Det vore helt underbart med en sådan tjänst och personligen är det enormt viktigt för mig att det verkligen känns "rätt" om jag ska boka en sittning hos någon och då går jag gärna på känsla, vilket skulle underlättas enormt om det vore möjligt med någon sådan lista.
Ett annat alternativ skulle kanske kunna vara en sökväg till medlemmar där man kan kryssa i tex förmågor, boendeort osv…
Hur som helst, tack alla ni som verkar här. Ni värmer upp en värld som så underbart lätt har förmågan att fyllas med ljus när människor bryr sig om varandra!
Tycker det låter som en utmärkt ide
Roligt att du trivs här och tack.
Eva

Tack sara8 =)
Förändringar och förbättringar är på gång =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus