Allmänna funderingar
Först namnet på sidan övernaturligt = något som är över det naturliga. Men om det sker så är det ju naturligt. Lustig syftning på sidan men ja jag förstår tanken.
Sedan har jag märkt ett behov hos folk på denna korta tid, att man ofta vill säga att andra inte har rätt, om de hävdar de har rätt så är det en värre. Fråga er själva tycker jag, om denna person har rätt då? Om den pratat med gud om den påstår det, har ni då råd att inte lyssna? Jag anser folk är för igroranta och har varit ända sedan början av vår utveckling. Dödat många som visat sig haft rätt för vi själva tror annat.
Jag har ett hopp att människan kommit längre, och helt övernaturligt att prata med gud eller ha rätt är det faktiskt inte.
Hej, Namnet på sajten har varit där sedan start, men övernaturligt är det inte, det håller jag med om :) - dock så är det ett bra namn/benämning för att vara tillgänglig för nya "sökande" eftersom det är något mer allmänt känt "spöken och övernaturliga" ting.
Sajtvärd på Övernaturligt
Det e övernaturligt för att det är
över det naturliga.
Mer än det folk anser naturligt mer häftigare.
Övernaturligt
What we think, We become
1# misstänkte det
2# Min värld finns inget som står över det naturliga. Det som för mig är över det naturliga skulle kanske vara musse pigg. Han verkar inte naturlig..
Håller med dig #3 Musse Pigg är jag också lite skum på😃 annars är allting som finns ju självklart naturligt eftersom det finns, liksom.
Rosalee