Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1223 ggr
Thinka
0

bara flash

Det konstiga med mig är att jag utan förvarning får flashar och kännslan av att jag fryser, ståpäls alltså, då vet jag att jag känner av någon. Nyss hände det igen, jag såg ett furubord, vet inte om det var ett köksbord eller något annat bord. Det satt en kvinna en relativt ung vill säga i min ålder  vid bordet och det kom två starka ljussken  eller strålar och sen : på engelska the phantom is right by your side.

Sedan blev jag alldes tårögd. Var tvungen att ruska på mig klev in i vardags rummet och sa hua, maken såg ut som ett fråge Tecken och nu sitter jag här och skriver med en konstig kännsla.

Thinka
0

nä usch nu fick jag brusning i örat också. Jag tror jag måste gå ut en stund. Förlåt mitt osamhängande babbel.

dilba
0

Jag tror någon vill dig något…

[Hellas]
0

Spännande!
Fråga rent ut om du kan hjälpa till med något!

Thinka
0

maken fick följa med ut och röka, när jag satte mig här igen så fick jag baston i öronen och fick gå ut ivardagsrummet. Jag har nu bett min andligevägledare och mina skydds änglar om  skydd till att bara se till att släppa fram endast bra energi . det pirrar på sidan av huvudet.

Thinka
0

pust jag kommer att förvandlas till en kedjerökare, jag känner mig alldeles svettig, jag ska försöka att förklara  så gott jag kan. För det första så är jag ju väldigt skeptiskt när det gäller andlig kontakt, jag kommer troligen att be om Tecken miljader gånger till. Men jag vet att jag är vid mina sinnesfulla bruk. Jag fågade om jag kunde hjälpa till med något, att jag skulle försöka att förstå vad han/hon ville mig + att jag poängterade att jag på inga vilkor fick bli skrämd. Det pirrade på hö sida av huvudet, jag hade ståpäls, brännade kännsla i nacken och mellan skulderbladen, det pirrade brusade och tickade i mitt vänstra öra.Jag frågade : mamma är det du? värmen ökade alltså kännslan av värme i min kropp.och för nån sekund kändes det dimmigt eller inte klart i alla fall. Jag fick ett meddelande: Var inte rädd. Därefter började kännslan av brännande, värme pirrande och brusade försvinna. Nu är jag konstigt lugn fast ändå lite "till mig". Det blev alltså inte mer än så, men det måste ha varit mycket viktigt, fast jag förstår det inte riktigt just nu.

Elisabeth-J
0

Jag har redan tackat dig Thinka men jag känner att jag än en gång vill säga Tack av hela mitt hjärta till dig!

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Thinka
0

#6 Jag är glad över att ha fått vara till hjälp!

till er andra som läser detta så kan jag berätta att jag utelämnade vissa saker, bla så visste jag att att meddelandet kom till Elisabeth men jag ruskade det av mig för jag trodde inte att det var möjligt. Jag såg även färgen på tapeten bakom henne och fick det bekräftat. Och meddelandet var i två delar.

Du är klar. Var inte rädd. Jag fick berätta detta för er om jag ville för Elisabeth. jag är jätte tacksam över att ha fått vara till hjälp även om det skrämde mig rejält en stund för det var så jättte påtagligt och jag hade en sån dragning till datorn att det går inte med ord att beskriva.

en stor gonatt kram till er ALLA! fast jag blir nog uppe en stund till måste smälta detta i lugnet.