Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 2469 ggr
[IdaSo]
0

Hypnotisering

Hej alla. Undrar om ni kan se på hypnotiserings videor på youtube och att det funkar för er. Har testat flera gånger men funkar inte då det funkar för alla andra. Skulle gärna vilja testa 

Men vet nån hur jag kan få så det funkar bättre alla fall ?

Magi-cat
4

Tror inte det funkar så? 

Själv skulle jag inte vilja pröva att bli hypnotiserad av en person jag inte känner väl och inte litar fullständigt på. Och allra minst via YT! 

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[IdaSo]
0

#1 Men det funkar på mina vänner när dom har testat. Min ena somnade faktiskt i 12 min en gång. 

Haha, det är ju olikt från person till person. Men skulle vilja testa :D

TezzD
0

Vad är det för länk dit?
Nu kommer min dumma impulsiva sida fram igen… hade gärna testat, men som Magi-Cat säger så känns det ju lite olustigt att en person som man inte känner alls , och dessutom inte i IRL sitter och hyptnotiserar dig och du har ingen aning om vad som händer och kan inte kontrollera någonting OM det fungerar?… hm… tåls att tänkas på ett slag kanske, men skulle gärna vilja ha länken o kolla :)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[IdaSo]
0

http://youtu.be/Lu3VpGRvnYg

Hon skulle säkert sovit längre om jag inte skulle väckt henne 

TezzD
0

det är ju just det, är man själv så¨låter de lite farligt :P vad ä'r det som denna hypnos ska ge?

HjärtaRosalee

[IdaSo]
0

#5 Att man ska sova typ 

TezzD
0

Kollade på videon o försökte få dottern att somna (Hon somnar ALDRIG hemma för o vila middag utan det är full rulle.. tills hon deckar kl 16-17 och det är ju inte så bra, men nej det funkade inte hon KAN INTE koppla av ungen…. iaf och hur som helst, så står det att han kommer att räkna till 3 o sen ska man vakna… han skriver aldrig 3! haha, 1-2-1-! :P  Hur ska man "vakna" då? hehe

HjärtaRosalee

[IdaSo]
0

#7  Jag skakade om min kompis. Och hon bara ''Vaah ? Varför skakar du mig''