Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 1754 ggr
TezzD
0

Måste fråga..

Finns det något medium här eller bara någon som "har på känn"

Jag har länge undrat över en dröm jag haft..

En äldre kvinna (Rättare sagt gammal tant) 
Kommer till mig i en dröm, hon är gråhårig och har glasögon (Otipat för o va gammal tant va?) 
Och hon sätter sig brevid mig och viskar en massa… MASSA som jag inte kommer ihåg idag.. vad det "bara en konstig dröm" eller kan det ha varit någon ande som ville säga mig något? 

Blev lite förvirrad för vilken kategori jag skulle lägga denna under.. medium, drömtolkning eller andar/väsen?..då jag tycker att den kan kategoriserar i alla tre…så jag ber om ursäkt om jag lagt tråden i fel grupp..

Passar även på att fråga om det finns någon som kan hjälpa mig att ta reda på vad min pappa försöker säga till mig från andevärlden.. jag vet att det är viktigt, annars skulle han inte kommit….

Kram

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Timmorn
2

Fråga högt innan du ska gå och lägga dig, jag hörde inte vad du sa när du var här och viskade i mitt öra, kom inatt igen?? Något sånt, värt att testa i alla fall. Ibland har jag sagt eller tänkt högljutt :P Att jag skulle vilja träffa min vägledare inatt eller när det varit mycket aktivitet sagt att nej inatt behöver jag sova, eller sagt det att inatt går det bra att störa. När jag har sagt att de ska lämna mig ifred funkar det varje gång, de andra gångerna fungerar det lite pö om pö.

Alltså jag kanske ger typ världens mest negativa svar nu :P
Men alla de andar jag känner att jag har varit i kontakt med har inte velat ett dugg. Morfar, mormors mormor, en dam som satt på min säng när jag sov och var halvvaken (dröm eller inte???) Alla som jag har frågat säger faktiskt bara att de vill vaka lite över mig, hälsar på eller "ville se till så att du mår bra"  "visar att jag är här för dig"
Så för de allra mesta kommer de bara över på besök för att se till att du mår bra, eller märker att du är lite nere och vill visa att de finns. Åtminstone i min begränsade erfarenhet.

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Peter-K
0

Hej Rosalee!

Visst kan det ha varit någon från andevärlden som sökt kontakt med dig genom din dröm. Det är ett av alla de sätt som andevärlden kan söka kontakt.

Intressant se om hon kommer tillbaka till dig igen genom dina drömmar, eller om hon kanske kommer tillbaka till dig på annat sätt.

Med vänlig hälsning:

Peter

TezzD
0

Timmorn

Tack för ditt svar! Jag ska försöka att "tänka högt" (För att minimera risken att väcka min sambo) ;) och fråga vad hon sa för att jag inte minns och be henne att komma tillbaka och "upprepa det"
Men det var många årsedan nu så vi får se om det funkar, det har funkat att göra så de ggr jag velat "träffa" min allra bästa vän som gick bort 2007, oftast har hon kommit och vi har haft det riktigt roligt "hela natten" ;)

Peter-K

Ja, det ska bli intressant, man blir ju så nyfiken på vad det kan vara som hon vill, eller om hon bara "vakar" som Timmorn sa. 
Men jag vet ju inte vem hon är.
Lite tufft ändå. 

Endast natten har att utvisa om jag kan få lite mer klarhet över det hela. TACK för era svar!
Tar tacksamt emot fler :)

HjärtaRosalee

Timmorn
1

Ja det är ju värt att prova i alla fall!!

Kan du säkert testa att göra med din pappa också, om ingen här får någon aning.

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

imke
0

Nej det är ju oftast så att dom bara liksom tar chansen att hälsa på och visa att dom är där när dom märker att vi är öppna och mottagliga.
Just därför är det viktigt att försöka stänga ner sig om man vill vara ifred. Även om jag själv märkt oxå att det kan vara tricky…. man öppnar sig gärna av sig självt. Stänga sig är den svåra biten.

Men prova som Timmorn sa, att säga det högt :-)

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

TezzD
0

Jag testade igår, men utan framgång (Tror jag) Jag minns inte iaf… däremot vaknade min 4 månaders av ren panik kl 3.30… kände då att det var "någon" där…. Innan jag gick o la mig så såg jag en skepnad och blev helt varm i kroppen! Innan jag skulle lägga mig runt 00 så var mina öron SKÅLLHETA…. mkt märkligt…. imorse kände jag bara harmoni i hela lägenheten….

HjärtaRosalee