Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 621 ggr
Thinka
0

Något vid min sida

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår var jag hos en väninna, vi skulle på en gemensam ridtur…strax innan jag fick på hästen hackamoret så kände jag en jätte stark närvaro. När hästen var klar tog väninnan tre kort, det första är denna som jag visar er. Där det finns en orb.Ni som kan …kan ni se nåot i den? Personen på koret är jag och min väninnas häst. Jag fick nyss tillåtelse att visa koret.

april4
0

Hej. Jag är inte så duktig på det  här, men jag tycker mig se en häst i orben.

Tuva-Lena
0

Det gör jag också. :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Prizma_o_Kristall
0

Jag ser en liten hund, en pudel. Känns som att hunden hör ihop med dig, silverfärgad eller vit pudel. Inte storpudel utan dvärgpudel känns det som. I livet blev den inte så gammal, ca 4-5 år. Jag känner även att det hunden dog av var en olycka. Känns som att hon fastnat, blivit klämd och inte kunnat ta sig loss. Jag ser även en maskin, typ en skördetröska.

Kramar/Carro

Prizma_o_Kristall
0

Har du någon aning om vem den lilla hunden kan vara? Glad

Kramar///Carro

Prizma_o_Kristall
0

*putt* :)

Thinka
0

#4 Har verkligen försökt tänka efter angående pudel, det närmaste pudel jag kan komma är min korsnings tik: pudel och nåt annat som jag hade när jag var ca 7-8 år. Jag fick inte ha henne länge, mina föräldrar sa att hon fick cancer jag vet inte igentligen vad som hände "Pepita".

Prizma_o_Kristall
0

#6 Hm, ja det kan ha varit hon. Såg hon ut som en pudel då?

Kramar/Carro

Thinka
0

#7 nej det kan jag inte påstå det enda som påminde om pudel var pälsens krullighet.