Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 849 ggr
imke
0

Undran om medium

Jag ska gå kurs hos Margitta Wigren i slutet av februari. Är det någon so vet något om henne? Eller har varit på kurs hos henne tidigare.

Hon har ett gudinnetempel i Söderhamn. Men utbildningen skall vara i Gävle.

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

sven-g
0

Jag tycker inte man ska ställa sådana frågor öppet

imke
1

Nu får du nog berätta varför? Jag är bara intresserad av vad andra kanske har för erfarenheter av hennes kurser :-) Inget annat :-) Vad är det för fel med det?

imke
0

Tycker sajtvärden att det är opassande så är dom välkomna att ta bort inlägget

Fjäril
0

Hej, Nej det är inget opassande (i sig) men jag tror att sven-g kanske menar att de som har erfarenhet (positiv som negativ sådan) inte vill skriva om det öppet eller att det kan bli "orättvist" för mediumet (i fråga) eftersom allt handlar om personliga erfarenheter. Men det är bara en teori, sven-g kanske svarar själv :) Det är svårt att nå ut med sina frågor om man inte ställer dem öppet. Vi ser dock gärna att man inte baktalar andra och försöker därför hålla koll. En fråga likt din imke, kommer ofta, inget konstigt med det :)

Sajtvärd på Övernaturligt

sven-g
0

Jo det beror på hur svaren utformas, lätt med personangrepp i sådant svar

[dandamimm]
1

Men man kan ju svara i PM även om frågan är ställd öppet. Jag tycker det är mycket värdefullt att höra andras erfarenheter sen väljer man ju ändå själv men hur ska man veta annars?

imke
1

Ahaaa okej :-) Då hänger jag med :-) Om någon har erfarenheter av hennes kurser så skulle det vara jättbra om ni ville pm:a mig det

sven-g
0

Jag har den erfarenheten att vi alla är olika individer, och för att en lärare passar mig kan det vara helt fel val för någon annan

imke
0

#8 Ja det är jag fullt medveten om jag med. Men jag är ändå jätteintresserad av att höra andras erfarenheter av hennes kurser. dåliga som bra. Jag bildar mig alltid en egen uppfattning av saker. Men för den skull är jag inte ointresserad av vad andra har att berätta

[Kattuggla]
0

Hej imke!

Kul att du ska på kurs! Jag har tyvärr inte träffat henne men hon har säkert någon kunskap som du kan lära dig! Hoppas du kommer att ha roligt!

Kram!

[Sol69]
0

Det finns kanske andra som också funderar på att gå på dennes kurs som också skulle vilja veta mera om dennes kurser