Övning..
Var ett tag sen jag såg nån göra nån övning så, här är en 
Jag ser verkligen fram emot en sak som händer den här veckan. Vad är det jag ska göra ? :)
_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺
det första jag fick upp var rida. Jag får upp tävling med hästar, men det kan ju vara turridning eller något annat också.
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Börja en utbildning/kurs?
Ett bröllop? :D
Haha, jag vet inte, jag chansar bara här! :P
Eller är det något med din sambo? Eller träffa en kille?
Ingen har rätt ännu :)
_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺
Du ska på teater?
www.kickemcattery.se
Jag såg bara ett tåg :)
Ut och äta på restaurang, lite finare middag?
Tatuering eller piercing.
Något med bil?
hund/hundar leka i snön? Nära en skog eller i skogen på ett öppet fält?
Det blir att åka skidor.
Hår??? Ny frisyr?
Oj, så mycket olika :P forfarande fel hörrni!
Ska nämligen på semester, till Egypten 
_
🌺
Oh, dit skulle jag vilja åka och se pyramiderna. Och se de där teorierna att egypterna fick hjälp att bygga pyramiderna med hjälp av utomjordiska krafter.
Hoppas du får en trevlig semester
.
Du kanske ska ta tåget till flyget?;p jag kanske hade lite rätt?;p Härligt det lät:)
Jag tror att anledningen till att jag fick upp en bil var för att jag förknippar det med att åka nånstans, men det är ju lätt att säga i efterhand :)

Du skall ha gäster o ser fram i mot det..
#13 vem ska du åka med? :) Låter väldigt trevligt, önska jag också kunde åka dit! :(
#14 Ja det är fascinerande, dock kommer jag inte åka till Kairo eftersom de är lite oroligheter där.. håller mig vid stranden ett par timmar därifrån :) snorkling i röda havet är också en fantastisk upplevelse!
Tack!
#15, 16 Nej bil, hehe :) men tåg är ju också förknippat med resa, så både bil och tåg kan ju kopplas till det.
#13 Du hade ju rätt i att det är med sambon jag ska åka! :)
_
🌺