Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 906 ggr
Tokyo
0

Klockan

Hej!

Jag har märkt en sak som jag dom första typ 4 gångerna trodde var slumpen. Men nu börjar det bli ganska konstigt.

Det är så, att exakt varje gång jag kollar på klockan är det likadana tal, så som 12:12, 13:13, 14:14 osv.. Varje gång!

Är det bara en slump eller vad är det för något? Inte för att jag vet vad det skulle "betyda" ifall det inte var slumpen, men ändå.. Jag bara undrar. 

Det börjar faktiskt bli riktigt läskigt. När jag kollade på klockan för ett tag sen stod det 13:13.. 

Jag vet inte vad detta kan vara, försöker intala mig själv att det är en slump, men när det händer ca 5-6 gånger om dagen börjar jag faktiskt undra vad det kan vara..

[MikeW]
0

Det händer mig ganska ofta också. Vet dock inte om det bara är slump eller om det betyder något.

visdom
0

Det finns mycket info på webben, prova att söka på 11.11. många säger att man är på väg att vakna upp.

Joggan
0

@…

Budskap från änglar!

testa…

http://www.sacredscribes.net/angelnumbersequences.htm

Citat

"The term "angel" has also been expanded to various notions of spirits found in many other religious traditions.

Other roles of angels include protecting and guiding human beings, and carrying out God's tasks

The Bible uses the terms מלאך אלהים

(malak Elohim; messenger of God)

, מלאך יהוה (malak YHWH; messenger of the Lord)"

http://en.wikipedia.org/wiki/Angel

Amandla
0

Det är en fråga som kommer upp här lite nu och då, prova sökfunktionen 

[Astroya]
0

Det händer mig hela tiden. Nyss när jag läste detta kollade jag på min klocka på mobilen. Och det står 11:11.

[Evisen]
0

Kanske något undermedvetet att man har kollat på klockan tidigare och sen när man kollar står den på likadana siffror?

[Astroya]
2

#6 Haha, du sickade din post 13:13 xp

Jo men det kanske är då :)

[Evisen]
0

#7 Hahaha ja jag såg det:).

[Astroya]
0

#8 Roligt sammanträffande ;p

Nyss när jag kollade var klockan 21:21 .___.

tigernanna
2

Det händer mig varje dag också, fast då är klockan 13.37. Antar att jag måste höra ihop med siffrorna på något sätt..

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.