Hur stänger man av?
Jag har försökt stänga kontakten genom att
stänga mina chakran.
Andevärlden är på mig hela tiden, jämt.
Det har blivit mycket värre de sista veckorna,
Tidigare har det varit i perioder och då inte
hela tiden.
Stängde 16:15 och läste här vid 20:45 och så var det igång igen.
Är det enda sättet att stänga av och stänga av igen?
Jag tror också att så fort man loggar in här och läser bland alla trådar så öppnar man upp sig en hel del. Jag hade en period då jag var öppen jämt och höll på att bli smått galen av det. Kände av massor av energier, alltså hur andra människor i min omgivning kände sig, dofter från andra dök upp när jag var hemma osv…
Jag la helt enkelt hela handen på huvudet och sa att nu tack så är det bra för idag och på mig hjälpte det. jag brukar också säga rakt ut i luften att idag orkar jag inte med någon aktivitet snälla låt mig få vila…ibland har det funkat…
Läs gärna tråden som heter "hjälptråden". Den ligger som andratråd till vänster - där finns en hel del tips på allt det här…
Lycka till
Lena
Ska kolla där, tack för hjälpen.
Jag klarade inte av att stänga av så jag bad dem lämna mig
ifred under natten. Det resulterade i tre knackningar i väggen
och jag blev inte lämnad ifred.
Ville inte se något under natten så jag blundade,
men såg ändå.
Har försökt stänga av idag också, fungerar inte.
Ikväll förklarade jag för dem att jag inte vet hur jag ska
göra och intensiteten minskade. Känner fortfarande av dem.
Det verkar som att mitt budskap går fram men jag får
inget tillbaka.
Måste nog ha hjälp, jag kan ju inte sånt här.
Stackare, jag vet hur det känns. Jordar du dig ordentligt? Stänga av: Försök att känna att du har en bubbla runt dig, eller en hjälm på huvudet t ex. Eller varför inte båda! Att äta kan jorda dig bättre, har jag hört. Ut och gå i naturen. Tänk färgen röd och ljust. Försök skratta åt det… Jag vet det kan vara svårt men det fick jag också höra när jag skulle försöka stänga mig. Var vänlig men bestämd och säg till dem som du har gjort! Ja, vad kan man mer göra… Be dina ledare om hjälp och säg att du behöver ta en paus…
Hoppas något funkar. Kram!
okej här känner jag igen mig! jätte jobbigt! jag börja också med att be om att få vara i fred! det fungerade i början. men inte länge.
allt består av energi, som våra tankar som vi sprider runt oss, har du känt NEGATIV energi kanske?
köp MASSOR med salvia ört som renar luften och våra egna energifält, det hjälper för mig. jag har läst att de negativa enerigerna fastnar i röken!
sök på internet om du inte tror mig
Jag tycker kattugglas råd är väldigt hjälpsamma. för mig hjälpte det verkligen att försöka känna att jag hade en hjälm på mig, och avskärma mig från alla enrgier. om det inte blir bättre så kan du ta på dig en ritktigt hjälm tills det försvinner så ser dom också att du försöker ta avstånd från dem.
Kram!
Tack för era råd, jag har försökt att jorda mig.
Negativa energier, kanske. Jag kan få fruktansvärd ångest ibland
då jag känner av dem.
Igår var det som en stor ängel, ljus men otydlig.
Kändes som att den fyllde hela taket i rummet, inga obehagliga
känslor. Kände annan närvaro också och ser saker.
Vaknade av ett ljus i morse och såg med stängda ögonlock
något, vet inte vad men detta verkade tala till mig. Kunde inte
höra vad, men efter ett tag så sa någon mitt namn. Inga obehagliga känslor.
Bad om vägledning innan jag gick och la mig, kanske det kan vara
så att jag ännu inte riktigt kan ta till mig av det.
#8 borttaget, jende87 får sin andra varning.