Rolig Forumtext
Hej alla vänner på övernaturligt!
Jag fick en tanke om att alla som vill gör en Meditation ikväll innan kl.22.00 och ber om att få till sig ett ord. Kl. 22.00 skriver alla sitt ord här i tråden, det blir kul att se vad vi får fram för ord och eventuella meningar. Vill ni vara med?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

spännande, ska försöka!

hej det låter jättekul..så jag hänger med..se om jag får något ord….så det blir idag att stäng om sig..så inga ljud förstör…går det lika bra med om man ser ett ord i meditationen…för ibland ser jag ord och lappar som jag kan läsa ur…kram

#2 Självklart, man kan ju både se, höra eller få en känsla av ett ord.
Elisabeth

Jag är gärna med och provar

# tack för dom orden, du bekräftade bort skeptikern!
jättekul hakar gärna på…super med nya saker

#6 Ja vi behöver ju ha lite roligt tillsammans här också! 
Elisabeth

men evawa då..super du..och oxå med nya saker…asgarv…
#8 fniss fnass ja det vart lite fel där

ja men det köper vi..lite för mycket är ju kul det med hi hi

Jag sällar mej oxå till sällskapet..Intressant./Ewa
Ska oxå försöka!om jag inte somnar.liv
jag vill oxå vara med,,
åh vad kul…jag ska oxå försöka hålla mig vaken!!

Ja e med naturligtvis.

ja ha mina vänner…jag är nu klar…min upplevese var fin…det ända jag fick se va ett X..men om jag ska tolka bara det så blev det så…men jag vill nog tolka hela min upplevese…jag hamnade nog i paradiset..där var det massor av lejon tigrar o lite andra djur..men såg tydligt lejon o tigrar…vattenfall kom från bergen människorna bada i slutet på vattenfallen..såg mest kvinnor o barn i badet..kännde ett stort lung o jag var fri…jag var i skogen ljuset strömma in mellan träden..jag vandra där..och jag vara bara..sen kom en ängel farandes imot mig jag hoppa till för hon kom så fort från intet..sen såg jag många ansikten kom imot mig…mest män..en stanna upp..han var snygg..långt grått hår…dessa andra var folkstag indianer..kändes som jag var ibland indianer oxå…stället o stämmningen..så mitt ord vill jag nog ha till..HARMONI…för allt jag upplevde var harmoni lugn fri..och känner även i kroppen nu ett stort lugn…..kram
har en bild här som jag vill visa..så här kom min ängel imot mig..tänk er först att inte se något sen bara detta kommer imot en med en hastighet så du blir paff..den kom imot med en sådana fart..så jag hoppa till kom från intet

Här kommer mitt bidrag. Har försökt flera ggr att få fram ett ord under dagen men bara sett en telefon men det var jag som skulle ringa. Vilket jag gjort. sedan fick jag till mig att jag skulle öppna och öppnade då min inkorg. Men jag får fortfarande till mig ÖPPNA jag ser en ketchupflaska med en sån där vit snäppkork som öppnas. Så det är mer som skall öppnas.
Därför blir mitt ord ÖPPNA.

Mitt bidrag är:Välmående!
Kram

Mitt ord är TYNGD!

Ordet som jag hörde är: FÖRLÅTELSE
Elisabeth
Nu e ju kl efter 22 :-) Jag fick till mig 2 ord..*s* flyga å grön…fast, det är nog det senare GRÖN

mitt ord är ENERGIER

mitt ord är ENERGIER
kossan
mitt ord är barn
Tyvär här kommer det inget ord,,,sorry det gick inte och meditera idag hemma hos mig…
Eva

Topsie!!!Har saknat dej!!!!/Kram Ewa

#29 Hur fick du den meningen av grön, kossa,energier osv.HIHI
Topsie var inte ens med!

kram tillbaka ewa jag försvinner inte flyter iväglite ibland bara

men galdra då såg du inte mig

Ja,men du får inte "flyta" för länge,då blir jag orolig vet du ju…..
Förfärligt blir mitt ord. Varför jag fick till mig det har jag ingen aning om..

Vad kan meningen bli????
Nej# 32 förlåt
- trodde EwaKristina Bounty hittat på nåt eget….

Det här var verkligen trevligt och roligt och det gör vi oftare, eller hur?
Ewa och jag har fått ut det här av orden:
Man bör öppna upp för välmående och försöka släppa sina tyngder och ge förlåtelse med healingenergier till sig själv. Släpp fram ditt barnasinne och njut av stunden.
Vänd negativt till positivt.
Elisabeth
Jag tyckte att det var en jätte fin mening! 

Jaa,va bra det blev och detta var verkligen roligt….

Åhh va fint! Synd att jag missade denna länk igår, hade vart kul att få vara med. Men verkligen fint budskap, jag tar det till mig direkt!
Kram

#39 Vi kommer att göra det här flera gångr så nästa gång kan du vara med =)
Elisabeth
ja jag somnade i vanlig ordning!
Och ni nämnde inte ens Ron Eldard??

**Släpp fram barnasinnet och njut av stunden
**I den raden är han inkluderad =)
Elisabeth

#44 Haha ja på den bilden ser du ju ut att njuta av stunden 
Elisabeth
#45 *Asgarv* Jaaaa, det är JAG på bilden ser ni ju! :D

#46 Självklart!!! Med dagens teknik så går det ju att manipulera bilder väldigt bra 
Elisabeth
#47 Ge mig inga dåliga ideer… *skratt*

Flyger runt och läser lite här och lite där Detta var en kul grej ni gjort på denna tråd Läste att det var nåt som skulle göras igen Tiden är kanske inne nu att göra en ny tråd av ord Vi behöver skratta och va glaa

#49 Tack för påminnelsen, jag gör en ny tråd genast 
Elisabeth