OMG Aura
OMG.
Jag tror jag har sett min aura hela tiden utan att jag egentligen tänkt på det. Inatt och andra dager /nätter när jag varit trött så brukar jag hålla upp armen. Jag står en meter ifrån spegeln. och när jag rör den upp och ner i en vågig sväng. Då äre en genomskinlig något som finns där typ. De går inte att berätta men händer endast natt eller när jag e trött. Den genomskinliga massan liksom gjorde som jag, de kom ur min arm. Vad äre?
Kram
What we think, We become
Det är auran
Jag roar mig ibland med att leka med den när jag ligger i sängen och släckt lampan, rör händer och armar hit och dit och ser hur auran sträcks ut och följer efter, eller ser hur den strålar ut från handflator och fingertoppar. Ibland ser den grön ut 
Wow har alltid sett den så. Pröva nyss såg då med fast nu e jag mega pigg :) så otroligt roligt
kram
What we think, We become
Är det auran? När jag kollar på min hand så ser jag kanske en liten färg som lyser. Fast ibland har det hänt att jag rör på min arm ganska sakta eller handen, och då ser jag typ som min hand följer efter min hand, fast den handen som följer efter är typ blå och det ser ut som min själ typ. Och den är genomskinlig.
Pratar vi om samma sak här?
Men alltså va?
Om jag inte missförstår det helt och hållet så är det väl bara armen som rör på sig och då är det själva rörelsen som är vit/genomskinlig.
Kan se ut så speciellt när något rör sig väldigt fort.
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Men jag rör mig inte alls fort. Jag menar SAKTA, inte fort alls.
Hmm… Men jag tror jag ser det oavsett om jag rör mig sakta eller långsamt… Äh eller så är det mitt synfel bara haha
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Jag förstår hur du menar Mike, jag tror också att det är auran som det är som en liten fördröjning på. Särskilt tydligt är det när jag tittar på min hand med fingrarna utsträckta, då skjuter auran liksom ut från fingertopparna. Rör man då på handen så blir det jättetydligt.
Jag provade det här med att kolla in auran på händerna idag faktiskt. Det är häftigt!! Det är som ni säger, när man rör på fingrarna så ser man jättetydligt :-) Fast jag såg bara en färg… turkost? Inte en susning. Men det får jag väl lära mig :-) Intressant är det iallafall och häftigt 
Those who don't believe in magic will never find it