Healing till forumet !
Jag vill gärna skriva ett inlägg om Healing till sidan !
Jag vill gärna skicka ljus, glädje och energi över hela detta forum. Jag tycker att sajtvärden och hennes Medarbetare men även medlemmar, inte ska behöva gå igenom all denna negativ energi, som många av dessa inlägg har skapat.
Oavsett vad som skrivits och oavsett vad som sagt i trådarna, så vill jag gärna att vi nu ska visa att vi vill förändra allt till det positiva.
Jag skickar healing och ljusa tankar till forumet.
Forumet har ju skapats i positiv anda för alla likasinnade. Det har ju även skapats för att vara en mötesplats att dela både erfarenheter och tankar som berör det övernaturliga. Det är även skapat för att de som kommer in ska känna trygghet, och få svar på frågor som berör detta ämnet.
Tänk själv så mycket kontakter detta forum har skapat. Själv är jag så otroligt tacksam för att jag en dag gick in på Övernaturligt och även då fick kontakt med ElisabethJ och alla er andra som är medlemmar.
Tack för ett mycket bra forum.
Ljus och energi till alla !
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Tack Maria!
Här behövs verkligen healing och jag är enormt glad och tacksam för dig och din hjälp!
Du har otroliga healingkrafter som du ger från djupet av ditt hjärta, det känns!
Ljus, energi och kram!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Du ar en fantastisk manniska,Maria och medmanniska.Du utsralar verkligen akta kanslor.Tack for att du verkligen fran ditt hjarta bryr dej om sajten.
P.s Jag skriver just nu fran en dator som inte riktigt har alla bokstaver fungerande.Men ni vet ju hur det ar,ibland vill man bara skriva,och da jag nu befinner mej hos sajtvarden,sa blir det inte sa latt att fa henne att slappa sin dator,hahahahaha
Jag ar alltsa inte i nat annat land,jag ar bara i Norrrland 

#2 Hahaha!!! Men Ewa, snart får du ha min dator, tänk så det kan bli med en dator som inte är inställd på det Svenska språket, vet inte vilket språk Jims dator är inställd på just nu =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Väldigt bra insiativ Maria(felstavat) men va gör det!!??
Tack
# 2 bra ewa att du förklarade dator språket. började ett tag bli väldigt orolig över dig..

Hahahahahah …vilket gapskaratt jag fick nu på morgonkulan.
Då menar jag EwaKristinas inlägg. Är det min hurmor tro.. Jag började också läsa, men då jag fortsatte så forstod jag och brast ut i gapskatt.
Tack alla…Det var så lite så. Jag vill verkligen få en healingkraft genom forumet. Det är ni alla värda.
Kram och ljus till er alla !
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Din healingkraft Maria, gav resultat och jag hoppas verkligen att många fick sej ett lika gott skratt som vi fick./Ewa
Tack för omtanken Maria
Eva, jag har haft samma problem själv me språket när vi instalerat om datorn. Du har antagligen tangentbordet inställt på fel språk.. Du går in på control panel ocg klickar på Regional and language options. Där skall du kunna ändra till svenskt.
Ha det så bra!!!

Tack Loreena!!Jim har fixat detta nu.Skulle jag själv ha försökt så hade nog inte Jim haft nån dator kvar.
Men det blev i alla fall en kväll med många goa skratt!!
Hej
Först vill jag säga tack för en trevlig site… även jag tycker att ni gör ett jättejobb…
sedan till allt det negativa… jag håller med att det känns tråkigt med alla negativa kommentarer som inte för varken ämne eller människor framåt… visst behöver även det negativa komma fram men borde alltid vara på ett konstruktivt sätt…
så jag har ett förslag att alla negativa inlägg som inte för en diskussion framåt… kan vi inte flytta den till negativitetnisses sida… (inget ont om nisse, för det heter min katt och han är världens sötaste nisse) så kan de som vill läsa och fortsätta skriva på det sättet få göra det utan att störa oss andra
kram /catha