vart hittar man medium?
Vart hittar man medium som verkligen är bra och inte bara utger sig för att kunna en massa. söker någon som har gåvan att ta kontakt med andevärldeb och förstå budskapen. Jag får ofta kontakt men förstår inte alltid budskapen.
det var en bra fråga. Vart hittar man det ?
Hej, Jag skulle vilja säga att det är som med allt annat - man kanske kan gå på rekommendationer (fast det som är bra för mig behöver inte vara bra för någon annan) eller gå på känslan. Sök runt på internet (i din stad), kanske hittar du "rätt" där. Vi har en länklista också, många arbetar på distans.
Sajtvärd på Övernaturligt
Synd att de inte finns en lista med alla samlade medium och healers etc. Skulle vara mycket enklare då att hitta rätt medium 
Ja det är lättare att få kontakt men kräver erfarenhet att tyda det man får till sig, det är som att tyda en rebus.
Och det är många som kallar sig medium och tror att dom är det, jo visst är dom medium men med olika kunskaps nivåer.
Sedan är de som är duktiga inte bra på allt, dom har olika specialiteter.
Och det är inte så att dessa tv medium är bäst, dom är uttagna för att passa bra på tv.
Jag är absolut inte intresserad av något tv medium eller någon som tar hutlöst betalt. Någon som kan tipsa om någon som är duktig. Gärna någon som jobbar på distans.
Distans kan fungera men är inte lika bra som ett möte, sedan vad vill du ha hjälp med, det är frågan och vilken del av vårt land bor du.
Det finns många duktiga medium, men ännu fler som är rena sagoberättare
Jag vill ha hjälp med att veta vilka som följer mig och veta vad dom vill om dom vill någonting mer än bara se hur de går för mig. Bor i mellan sverige.
Mellan Sverige är ett stort område.. 
Men du kan ju söka på nätet på din ort eller på närmast större städerna.
De brukar finnas många på nätet..
Läs om dem och gå på känslan 
Kan du mera klarlägga ca var du bor tex närmaste stad ska jag skicka pm på dom jag vet i närheten, just det du frågar om borde inte vara något problem