Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 778 ggr
Madelene83
0

Kärlek?

Vet inte vart jag ska vända mig för att få mina svar,och jag hoppas att finna någon vänlig själ som kan ge mig ett svar på mina frågor.

För några veckor sedan fick jag kontakt med en man som arbetar i samma byggnad som jag har min butik i. Han är byggnadsarbetare och inhyrd från någon rekryteringsfirma,dock inte svensk.

Vi har länge tittat på varandra och vi har sökt mer och mer kontakt och varje gång vi möts så känns det i hela kroppen,jag kan känna hur han tittar efter mig men inte vågar ta kontakt för att riskera att han blir av med sitt jobb mm.

Men våra ögon möts allt oftare och jag känner hans värme och intresse närvara hela tiden.

Som om vi längtar efter varandra.

Idag fick jag reda på att han skulle åka hem,vet inte om det är för alltid eller bara för en kort period o sen komma tillbaka.

Han stod och sa hej då till sina vänner och hade genomgång med arbetslaget när jag såg honom imorse.

Han vara bara så perfekt och han är perfekt..

Jag blev så ledsen när jag fick höra att han skulle åka hem,det gör så ont i mig att inte veta om jag får se han igen.

När det var dags för honom att lämna gick han förbi mitt fönster och tittade in,han såg ledsen ut men ville ändå säga hej då sa hans ögon.

Jag önskar så att få träffa honom igen..

Vad är det för känslor jag känner och har mina sinnen känt rätt med dessa känslor?

Och kommer vi ses igen inom en snar framtid??

Jag längtar efter honom!!

Mitt hjärta blöder idag och tårarna bränner men jag vill inte släppa ut dom…jag saknar honom!

Snälla HJÄLP mig!

Stark.se
0

Men varför guorde du eller han ingenting för att ta kontakt? Vet du vem det är ich känslorna är så starka, ko takta honom då. Lycka till med kärleken

[Forest]
0

Är det inget som hindrar dig så skulle jag höra med hans arbetskolegor om han kommer tillbaka och vad han heter, därefter söka efter honom kanske har flera kolegor hans telefonnr. Våga ta chansen Glad Lycka till

Madelene83
0

Han kan eventuellt bli av med sitt jobb om han gjorde något är han rädd för..han verkar vara en ganska blyg person och när jag väl skulle ta chansen var han borta..får se om jag vågar fråga hans kollegor om nr ;-) och om han kommer tillbaka.