Hjälp!
Hej, igår natt vid 3-tiden nästan 24 timmars sedan hände en skit läskigt grej hemma i mitt rum…
Jag har aldrig varit så rädd som jag blev då. Jag bor i ett hus med min pappa, bror, hund samt 2 marsvin.
Just denna natten som liksom de senaste nätterna har hunden sovit i mitt rum. Och jag vaknade lite kort förra natten och hörde ett gnällande, typiskt samma som hunden gör när pappa kommer in på morgonen in i mitt rum… (Hundens sätt att säga hej!)
Men det var långdraget pipande…och helt plötsligt blev jag rädd, jag vet inte varför men det, det kändes som om något var i rummet…
Jag minns att jag skrek vad min pappa kallade för "avgrunds vråll"… Jag har drömt många madrömmar i mitt liv, men inget som har fått mig att skrika som den natten.
När jag blir rädd då blir jag tyst, stum… därför som jag är helt, jag vet inte…jag har aldrig riktigt trott på andar så himla mkt… Men vad det än var så kändes det som om det ville ta över min kropp är det normalt?
Kanske ska tilläga att förra året dog min moder i cancer…hon har inte kontaktat mig på något sätt och det har gått ca 10 månader sedan hon försvann…. elr tar det tid för andar att ta kontakt med sina anhöriga?
Kort sagt om något varit med om liknande skulle jag uppskatta lite feedback… Jag har inte vågat sova sedan det hände jag e livrädd att stänga mina ögon i mitt eget rum, det känns inte säkert alls längre…
Snälla hjälp!
Jag själv tycker eller känner att du inte behöver vara så rädd. Oftast kan man skrämma upp sig själv. Men om du frågar mig så kan de va din mor som besökte dig, men då kanske du hade kännt en trygg känsla. Jag vet inte men djur märker av andar mm. Men annars så kunde de ju varit ett ljud utanför huset som hunden hörde.
Vill också säga att att du besämmer över Din kropp och så länge du inte bjuder in någon till din kropp så tror jag inte någon kan ta över din kropp.
Men sen kan du ju säga nästa gång att du vill bli lämnad ifred, eller bara säga att detta skrämmer dig och att du inte vill ta del av det..
Kram
What we think, We become