Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1491 ggr
EwaKristina
0

Kinesiska spåpinnar

Jag har köpt kinesiska spåpinnar.60 stycken numrerade pinnar i en vacker läderburk.Sägs att det ska vara det äldsta metoden att spå.??Man ställer en fråga,skakar på burken tills en pinne sticker ut mer än de andra,det är svaret.(Som man sen läser i medföljande häfte).Har bara testat ett par gånger,men tänkte om någon här ute oxå har sådana pinnar,som kanske kan berätta om sina upplevelser med dessa.

drutten53
0

asgar…ja du lilleva  jag har bara en pinne..och vad den säger.när jag har skakat den …det skulle du att vilja veta VA..men se du lillstumpan det får du aldrig veta..asgarvar…..

EwaKristina
0

*kiknar av skratt*

drutten53
0

ja du fråga ju om någon annan hade pinnar..o jag sa jag hade en…men siken lilleva den är min bara min…asgarvar…håller med dig fullständigt…det är nog den älstaste metoden..att spå   sgarvar…ibland så sicker den ut mer än andra  asgarvar..ligger här o vrider mig av garv…men det varar inte så långe med utstickningen…för då efter ett tag då svär o spottar den   asgarv…då är det väl bara att lägga mer spådomen   kram

ps  o jag får samma jävla svar varje gång….är det något fel på min pinna då

EwaKristina
0

Drutten…tänkte jag skulle stryka kläder och packa inför resan till Elisabeth,men ditt inlägg har gjort mej totalt kraftlös,hahahahaSkrattandeNu blir inget gjort,jag bara skrattar,och det min vän är värt mer än en hög med stryktvätt!!

skruttan31
0

Skrattar..  gott åt druttens härliga svar,,

drutten53
0

ja du lillstumpan..skit i tvätten..ta dina pinnar se vad du får för svar..jag ska sen i kväll..se om det blir samma igen…ja du min pinne blir oxå kraftlös efter skakningen..vet inte varför  men är så varje gång…ha ha ha ha…kram

evawa
0

Skrattande drutten va rolig du är, inte bara rolig oerhört fräck i käften oxå! Du tror du Ewa tog med sig alla pinnarna med sig? Hoppas att hon delar med sig till elisabeth?? kanske dom leker tillsammans? hehehe ewa har 60 pinnar och jag har ingen buuuuu

EwaKristina
0

Jajamensan Evawa,pinnarna finns har.Jag sitter ju bara och skrattar at mitt tangentbord nu,men imorgon kor vi 30 var.Jag lovar,ni ska fa era pinnar pa ForumtraffenFlört

evawa
0

Tack!!!!! va jag längtar…har tyvär glömt hur man gör men det kan ju drutten förklara/visa.Flört

Jag såg pinnarna på corner, oerhört fina och det såg kul ut..

Ha det så bra

EwaKristina
0

Det ar bara att skaka lite sa ar det klart efter en stundFot i munnnen