Forumet
Kan man läsa allt i forumet utan att vara medlem?

Ja man kan läsa allt men inte skriva.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack för svaret! Då förstår jag hur en ny medlem kunde hitta så mycket negativt på en och samma gång
För mig är det här ett otroligt värdefullt ställe och dem inlägg jag inte gillar "ser" jag inte 
Kram!

Jag vill förtydliga att man kan läsa artiklar och forumsinläggen men man kan inte läsa medlemmars sidor eller skriva något.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Samma här Tarotsanna! En del verkar använda sajten för att ha nåt att avreagera sig på. Skönt för dem att kunna sitta där helt oemotsagd, och bara vräääka ur sig all frustration. ;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Det skrevs ju om "Troll" på alla ifokus-sajter tidigare, alltså sådana som registrerar sig enbart i syfte att förstöra hela sajten och ställa till bråk. Den här sajten tycks ha invaderats av en hel hög troll. En del tror jag bara bytt alias. Ledsamt. Vi får komma ihåg att inte "mata trollen", då blir vi aldrig av med dem och trådarna blir väldigt långa. Låt dem vräka ur sig oförskämdheter och vara provokativa. Får dom inget mothugg så är det inte kul längre och då hittar dom en annan sajt att trakassera.
#2 Du tror verkligen på att det är en ny medlem? Själv tror jag att det är en gammal medlem som vet PRECIS vart hon/han ska hitta rätta citaten…
# 6 tror som dig Zeretki…lite konstigt är det att dom som dyker upp försvinner vart efter och dom som kommer både låter och agerar lika i sitt textande..hmm
Ett gammalt polis uttryck,,, Dom dyker upp, slår till och försvinner..