Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 10396 ggr
NovemberAlba
0

Betyder siffran 11 något?

Vad tror ni, är det en slump att min mamma dog den 11/11 elva minuter i elva  och nu är min kusins graviditet beräknad till den 11/11?

Kan siffror betyda något  eller är det vi som hakar upp hos på vissa siffror och registrerar just dom för att vi tänker på det mer då vi ser tex 11 som i mitt fall?

Är lite rädd för vad som kommer att hända den 11/11 år 2011 Förvånad

zeretki
0

Jag tror mest det är roligt med nummer. Har aldrig känt nåt övernaturligt med det… Men andra kanske har? :)

RosieB
0

Siffran 11 är ett högenergital om du tittar i numerologins värld.

Om du slår ihop dom två ettorna i elva som bllir det två vilket står för balans och det handlar det om i elvan att få balans bland annat.

Det finns fler högenergital 22 och 33 men just 11 är det högsta.

Detta är min tolkning men ett tips är att titta i boken Numerologi som Annika Langle har skrivit.

Mycket går att utläsa i siffrornas värld och jag brukar roa mig med att tolka människors liv med hjälp av deras personnummer,

Konstigt nog så stämmer det.Glad

Vänligen Rosie

Tiia
0

Jag tittar ofta på klockan när det är 11.11 eller om jag sover längre på morgonen kan jag vakna 11.11

MariaJ
0

Hej. Jag vet inte hur pass intresserad du är, men jag hittade en länk som handlar om den elfte dimenssionen. är du intresserad så kan du läsa lite där. Den elfte dimenssionen handlar även om oändligheten, så det kan ju också vara just det budskapet som skulle ges till dig.

http://hem.bredband.net/b124876/pva74.htm

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

NovemberAlba
0

Tack så mycket alla ni som svarat!

Intressant med olika synvinklar på saker och ting Glad 

Ska gå in och läsa under din länk MariaJ .

Återkommer… 

Kram

Daydreams
0

och jag är född 11/11 77 oj oj oj

NovemberAlba
0

#6 Men det verkar inte vara något negativt tal ändå.

Du kanske är en del i mitt livspussel då DaydreamsFlört