Astral projektion
Har någon testa Astral projektion. Är det svårt? Vad var det första man brukar göra? dela gärna med berättelser.
===
Jag har testat det MÅNGA gånger, men har Absolut INTE lyckats vajre gång. Det krävs övning, vissa behöver det andra inte. Men övning ger färdighet. Det är viktigt att hålla koll på att du verkligen Vill göra det, och läsa på så mycket om det så att de inte finns något som du kan bli skrämd av. (du kan läsa massor av fakta på nätet, och kan kolla på videor på youtube)
Lycka till och dela med dig om du lyckas!,
-kram kristina
What we think, We become
Hej, jag har aktivt försökt i ett år och lyckats "sådär", några gånger. Fast det är väl "bara" UKU som jag upplevt skulle jag tro. Jag har två gånger vaknat på natten av att ha en brännande känlsa i hela huvudet, jag hör knastrande sprakande ljud och ser också lila blixtrar. I nästa ögonblick har jag kännt att jag svävat iväg, och åker genom en svart tunnel. Längs tunnelns sidor ser jag ansikten. Detta har hänt två gånger. En gång lyckades detta även i halvvaket tillstånd, men då "missade" jag tunneln…och vaknade innan jag kom mig dit. Det är mycket fascinerande. Tålamodsprövande! Man blir lätt "beroende " och vill uppleva merar merar :)
Men som redan blivit sagd. Läs på, för det är lätt att bli skrämd, och då kommer du ingen vart.
<3 N
Jag har hört när man drömmer sä är det medvetandet som är ute på äventyr
astral äger synd det är svårt och komma in dit enda metoden som funkar är lämna kroppen precis när man vaknar ( indirekt teknik) skulle vilja veta mer hur man kommer in astral direkt utan att sova och vara där istället för drömma