Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 294 ggr
Sameli
0

Behöver peppning idag

Hej allesammans.

Idag är en sån där dag då jag helst hade velat stanna hemma i mjukiskläder och kollat på film.

Skulle behöva hämta lite kraft för att kunna vända den här dagen till någonting positivt!

Är det någon som har lust med att peppa mig lite? Kanske några fina visdomsord, bilder, erferenheter, vad som helst Kyss

Tack på förhand!

Med kärlek och värme

/Sameli

"Man måste ge lite mer än man tar"

Fjäril
0

Hej Sameli,

Försök att se en positiv dag framför dig. Sätt dig ner och visualisera hur du vill att den ser ut och att du är fylld med kraft, lust och glädje. Tänk också så här "När dagen är gjord, är den gjord och sen får jag göra vad jag vill".

Lyckatill under din perfekta dag Glad

Sajtvärd på Övernaturligt

imke
0

Hej :-)

Sådana dagar har jag med ibland. Då brukar jag försöka hitta en stund någonstans (lunch eller fikarast) och ta en kort Meditation. Bara för att försöka ge mig själv lite energi.

Jag brukar även unna mig något lite extra, tex choklad :-P
Var snäll emot dig själv och tillåt dig själv ha sådana här dagar. Imorgon är en ny dag.

Massora av kramar och ljus!

//Imke

Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Sameli
2

Skrev ett inlägg men sen så *poff* borta… Testar igen Flört

Verkligen tack..

för er peppning, massa kärlek till er, Ni är för gulliga!

Har precis tänt ett ljus med hjärtan, så vackert och fridfullt! Idag planerar jag att äta en god Thaimats-lunch med cola light, mums!

Ska gå in nu och beställa en meditations-CD, vit salvia och något annat skoj jag kan hitta, jippi, det har jag velat göra läänge..

Den här tråden är till oss alla!

Så ha en sprudlande vacker, härlig dag nu Skrattande

"Man måste ge lite mer än man tar"