Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 769 ggr
spasy
0

Lucretia

Hej. Detta är mitt första inlägg. Jag har under de sista två veckorna haft känning av en närvaro och det att jag sett skepnader i sovrummet. I natt blev det så att säga intensivare. Vaknade av ett ljussken, det flyttade sig över sängen och vidare
upp mot taket. Nästa var att en skepnad med vingar kom flygande från garderoben, trodde först att det var en fågel men såg sedan att den hade en kropp.
Den svävade fram till mitt ansikte och stannade sedan där.

Jag lyckades få någon form av kontakt med den och fick ett namn, Lucretia.
Den stannade hos mig länge, rörde sig runt om i rummet den var mörk.

Det fanns också något som var ljust och hade något slag ljussken med sig.
Den ville inte kommunicera.

Kände ingen form av rädsla bara ett lugn.
Frågade vad de var och vad de ville, men inget svar däremot så fick
jag kontakt genom vidröring. Har känt mig konstig hela dagen idag, är lite spänd på den kommande natten,

Krissegy
0

Det låter ganska häftigt det du beskriver. Berätta gärna ifall något hä der den kommande natten. Min syster upplevde något liknande härom dan. Men då upplevde hon endast rädsla.

Kram.

What we think, We become

[Navahowolf]
3

Förmodligen din skyddsängel eller andlig guide som kommit nära.Dom vill oss enbart väl och det är så oerhört vackert när dom kommer så nära inpå oss.

Budskap kan komma senare just nu kanske guiden/ängeln vill ge sig till känna för att du ska bli van vid närvaron och sen kan massor av budskap plötsligt trilla in Glad

spasy
0

Det blev rätt så sent innan jag gick till sängs, hade lite datorproblem

och var trött och irriterad. Bad att få vara ifred, ingen störde mig under resten av natten.

Angående det här med skyddsängel och andlig guide så kom

jag att tänka på något som hände för några år sedan.

Hade då en upplevelse av ett ansikte som svävade genom

rummet och fram till mitt ansikte där det berörde min kind.

Googlade på Lucretia och hittade lite om Lucrezia Borgia (1480 - 1519), de bilder jag hittade av målningar på henne är mycket lik

det ansikte som jag såg.

Nu har jag försökt att förmedla att jag är öppen för kontakt igen.

Joggan
0

…..

Lucretia var känd för sin ovanliga skönhet och sin kyskhet. Dessa egenskaper upptände den unge Sextus Tarquinius, en av kungens söner och en natt våldtog han Lucretia i makens frånvaro. Hon berättade vad som hänt för sin make innan hon tog sitt liv genom att sticka en kniv i sitt hjärta.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lucretia

och….

Lucretia; or, The children of night (1863).

Author: Lytton, Edward Bulwer Lytton, Baron, 1803-1873.

Edward George Earle Lytton Bulwer-Lytton (1803-1873) was an English novelist, poet, playwright, and politician. He was a florid, popular writer of his day, who coined such phrases as "the great unwashed," and "the pen is mightier than the sword."

Häls/Joggan