Skillnad på avtryck och andar?
Har funderat på en sak… Kommer ihåg när jag var som mest öppen i 20-årsåldern och såg bl a en ande stå i sängen eller ligga i sängen. Detta var i olika hus. Jag fick lära mig att man ofta ser avtryck av andar/människor eller så är det cellminnen i kroppen. Hur ser jag skillnad på avtryck/cellminnen och riktiga andar? Lär man sig det med tiden? Finns det några knep? Kan ett avtryck röra sig?

Jag är en av dom som inte tror på avtryck men skulle vilja säga så här vad är din första känsla när du ser en ande,får du ordet avtryck eller ande till dig så har du svaret där.Gå på den absolut första känslan som kommer till dig där har du svaret.
Cellminnen har vår egen ande, vi kan inte se andras cellminnen men vi kan ha cellminnen från exempelvis tidigare liv.Många gånger vi besökt en plats för första gången och tycker oss vart där förut det är vår egen andes cellminnen om en tid vi en gång levt på just den platsen 
Tack för svaret! Ok, jag får träna upp intuitionen
.
Jag var kanske lite otydlig när det gäller cellminnen. Vad jag fattade det som var att det jag upplevt sätter sig som ett minne i mina celler. Kommer ihåg när jag var barn och såg en ande/skugga vid min dörr. Stängde sedan av andevärlden och öppnade upp flera år senare. Då såg jag liknande skuggor vid en annan dörr och fick höra av ett medium att jag upplever cellminnen. (Jag var väldigt rädd då och hade inte lärt mig stänga av.) Men cellminnen kanske också kan innebära detta?
Aha då hänger jag med och då är det ju cellminnen helt klart ,din egen andes cellminnen 
Läste ditt inlägg igen och ser nu att jag slarvläste
så otydlig var du inte bara mitt lässlarv 
Ingen fara! Jag fick ju lära mig mer om cellminnen tack vare det!