tråden tv-serier
Elisabeth, eller ni andra, vilken av de serierna är det som det är 2 st. rara kanadensiska damer som huserar och fnissar tillsammans

Hemsökta hus
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ooh, tack så mycket! jag tappar så ofta bort ord och namn. Min morsa brukade fråga hur jag som är så ung kan verka så senil, men jag säger själv att jag har så mycket i huvudet så allt kan inte få plats där samtidigt, någon mer som känner igen sig?

*L* Jag känner igen mig och vissa dagar är värre än andra ibland. Jag brukar svara att det tar för mycket kraft att behöva tänka på allt, har en tankevilodag =)
Elisabeth

#2 *Räcker upp handen*,hahaha
#2 Instämmer med föregående talare….

SOm när jag hade förlorat en plånbok och skulle göra anmälan på polisstationen, och omöjligt kunde minnas mitt eget telefonnummer. Jag kände mig inte bara dum, jag kände det som kom och hjälp mig och dö, vem sjutton skall dom tro att jag är? Men det vart ju inget problem för honom -Man ringer ju så sällan till sig själv, sa han bara. Undras just hurpass vanligt DET är, eftersom han var så avslappnad, i sitt bemötande.

Jag tror du menar Osaliga Andar! Där är det 2 kvinnliga medium, som tillsammans "pratar" med andarna. :)
Kramar/Carro

#7 Tack!!! Skrev fel där, inte bara minnet som är kort ibland =)
Elisabeth

oj, då röstade jag visst på fel program då

#9 Det gör inget, vi vet ju nu vilket program du skulle rösta på =)
Elisabeth

Försökte ju gå in och rösta en gång till då, men det gick inte. Kanske datorn känner av att man redan har röstat en gång? Elisabeth

#11 Ja tyvärr kan man bara rösta en gång :(
Elisabeth

#8 Haha;)
Jag tittar alltid på hemsökta hus, någon gång har jag även kollat på Osaliga Andar. Men gillar inte det programmet, vet inte varför. Hemsökta hur är bättre:P Tkr jag;) Det allra bästa är Möte med en ande som jag tycker, och på delad andra plats hemsökta hus och det okända:)
Kramar/Carro

det okända och norska förnimmelse ligger på delad första plats hos mig. de där serierna där folk springer runt i mörker och skriker på hjälp känns väldigt fåniga.
Gillar tanterna *fniss*är ju själv en tant, som åker runt o rensar hus.
Rose
Programmet Övernaturligt på Discovery..från USA handlar bara om stora hus..riktiga skräckslott..och om onda Andar, exorsism.Blir så less på detta program..SAmma visa nästan alla avsnitt…
Jag tycker precis som rosmarin 90 …*s*….

kul bybo vi kanske är lite lika….
*skrattar* ja ros… gillar även ditt val av böcker :-D

Roligt när man har likadana intressen. 
Japp! Har ju faktiskt tänkt anlita dig, men inte blivit av *ler* Kanske ska göra det…. Pling!

du är så välkommen, vore kul att ses på en träff nån gång också. Tyvärr jobbar jag på ÖNs träff i augusti.
fniss ÖN kommer alltid att tänka på TV-serien Lost när jag ser den förkortningen.
kram Rose
Ja *skrattar* Om det blev nåt åt det hållet skulle det iaf bli mycket spännande!!! Kram / Pia

#21 Hahaha!!! Lite schysst faktiskt med tanke på att det sker lite övernaturliga saker i serien också =)
Tråkigt att du jobbar den helgen men vi får se till att det blir en träff till snart. I september kanske?
Elisabeth

Ja det är coolt, jag försöker titta på lost när jag hinner.
September är fullt för mig tyvärr, kurser mässa och så ska jag ju till Brunflo..
Men en träff vore trevligt, jag ska faktiskt på en shamanträff med ett annat forum om två veckor. Shamanismen är ett sidointresse jag har.
kram Rose

#24 Vi fixar en träff längre fram =) men vi kan ju ses i Brunflo eller här i september, som en liten miniträff =)
Schamaninsm är ett stort intresse hos mig med.
Kram
Elisabeth

#25 Ja det gör vi 
Jag blev lite sugen när jag läste planerna på att lägga en träff i indianbyn utanför Eskilstuna. kram Rose